ارائه نمونه سؤالات ششمین دوره مسابقه علمی کوثر

ششمین مسابقه علمی کوثر

مدیرکل برنامه ریزی آموزشی و ارزشیابی تحصیلی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری ششمین دوره مسابقه علمی کوثر ویژه طلاب ایرانی و بین‌الملل سطح دو و سه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سيدمحمدهادي حسینی خراسانی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقه علمی کوثر در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این مسابقه به منظور افزایش نشاط علمی و ایجاد رقابت سالم میان طلاب جاری سطح ۲ و 3 همه برنامه های آموزشی ایرانی و بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام (حضوری، غیرحضوری و مجازی) برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی معاونت آموزش با بیان اینکه علاوه بر طلاب جاری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، فارغ التحصیلان نیمسال اول ۹8-۹7 هم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: در ششمین دوره مسابقه علمی کوثر، هفت موضوع صرف، نحو، فقه، اصول، منطق، احکام و ادبیات عرب جهت ارزیابی تخصصی سطح علمی بانوان طلبه ارائه شده است.

وی یادآور شد: مسابقه علمی کوثر، پنجشنبه 22 فروردین ماه سال ۱۳۹8 در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و برخی شهرستان‌ها (برای طلاب غیرحضوری و مجازی) برگزار می‌شود که مکان دقیق برگزاری مسابقه در شهرستان‌ها در صورت به حدنصاب رسیدن، اعلام خواهد شد.

گفتنی است، نمونه سوالات این مسابقه برای آشنایی طلاب ارائه شده است.

نمونه سوالات فقه

نمونه سوالات اصول

نمونه سوالات نحو

نمونه سوالات صرف

نمونه سوالات منطق

نمونه سوالات احکام

نمونه سوالات ادبیات عرب (سطح سه)

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱