از سوی مدرسه علمیه طیبات؛

کارگاه خودیابی معنوی برگزار شد

کارگاه خودیابی معنوی سایت

کارگاه خودیابی معنوی با هدف تقویت معنویت در خانواده از سوی مدرسه علمیه طیبات در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

 

 به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکارخانم مهری عباسی یزدی در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: کارگاه خودیابی معنوی به منظور تقویت معنویت در خانواده‌ها روز پنج‌شنبه ۹ و ۱۶ اسفند در سالن جلسات طبقه همکف ساختمان شهیدبهشتی(ره) برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب طلاب مدارس و مراکز جامعه الزهرا علیهاالسلام از این کارگاه اظهار داشت: در این کارگاه که به مدت ۸ ساعت به طول انجامید، استاد مظلومی زاده به بیان اهمیت و راه‌های کسب مهارت خودآگاهی و نقش معنویت در خودآگاهی پرداخت.

عباسی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که اکنون خانواده‌ها به آن روبرو هستند عدم خود‌آگاهی است، در این کارگاه به بررسی اساسی‌ترین سوال‌های انسان که باید به آنها پاسخ داده شود، پرداخته شد.

وی درمورد هدف از برگزاری این کارگاه، گفت: خودآگاهی به عنوان مهم‌ترین مهارت در بحث مهارت‌های زندگی مطرح است و می‌توان گفت مهمترین مهارت در بین مهارت‌های دهگانه برای زندگی، مهارت خودآگاهی است.

 مدیر مدرسه علمیه طبیات خاطرنشان کرد: استاد در این کارگاه «نیاز به معنا و معنای در زندگی»، «نیاز به امنیت و ایمنی از خطرات»، «نیاز به نیازی به نام خدا»، «نیاز برای دادن و گرفتن عشق واقعی»، «نیاز برای آرامش و پذیرش» و «نیاز به احساس ارزشمندی و تسلط بر زندگی» را از نیازهایی معرفی کرد که خودآگاهی معنوی آنها را برطرف می کند.

وی افزود: در این کارگاه کارکردهای خود آگاهی معنوی و آموزش خود آگاهی معنوی در خانواده تبیین و مطرح شد که خودآگاهی معنوی «تجربه بیکرانگی»، «مهارت‌افزایی مقابله‌ای در خانواده» و «الگوپذیری معنوی» را به دنبال دارد.

عباسی در پایان گفت: طلاب شرکت کننده در این برنامه خواستار ادامه اینگونه کارگاه‌ها شدند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱