اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی و اعلام برندگان

جشنواره رویش انقلابی

مدیر اداره کل امور فرهنگی از پایان مسابقات سومین جشنواره فرهنگی ورزشی «رویش انقلابی» خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده ربابه داودالموسوی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اعلام پایان یافتن سومین جشنواره فرهنگی ورزشی «رویش انقلابی»، گفت: این جشنواره با مسابقات آمادگی جسمانی در تاریخ 28 بهمن ماه با شرکت  طلاب،فارغ التحصیلان ، مبلغان و دانشجویان دانشکده هدی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری آغاز شد.

مدیر اداره کل امور فرهنگی افزود: در تاریخ اول اسفند ماه مسابقات والیبال در قالب 4 تیم طلاب خوابگاهی، فارغ‌التحصیلان و مبلغان، دانشکده هدی و تیم شهیده سیاری برگزار شد.

وی ادامه داد: دور دوم مسابقات والیبال جهت تعیین تیم‌های سوم و چهارم نیز روز دوشنبه6 اسفند ماه و جهت تعیین تیم‌های اول و دوم روز چهارشنبه 8 اسفند برگزار شد؛ برگزاری مسابقات شنا در دو بخش انفرادی و تیمی روز 5 اسفند ماه بود.

داودالموسوی اظهار داشت: هدف برگزاری این مسابقات، گسترش فرهنگ ورزش در راستای ارتقای سطح سلامت جسمانی طلاب و بالا بردن روحیه نشاط ، شادابی و تحرک در بین طلاب بود.

وی تصریح کرد: در مجموع تعداد حدود صد نفر در این جشنواره ثبت نام  کردند که اسامی برندگان به تفکیک نوع مسابقات به شرح ذیل است:

در مسابقه آمادگی جسمانی و در رده سنی 30 و پایین تر از 30 سال: خانم‌ها مرضیه گلدوغوش از طلاب بین الملل به رتبه اول فاطمه دیاله آبادی از طلاب مدرسه علمیه کوثر به رتبه دوم دست یافتند؛ همچنین رتبه سوم به صورت مشترک به فهیمه پوی و نعیمه سعادتی از طلاب مدرسه علمیه کوثر اختصاص یافت.

در رده سنی بالای 30 سال مسابقه آمادگی جسمانی: خانم‌ها منیرسادات حسنی از طلاب آموزش مجازی رتبه اول را کسب کرد، کبری کرمعلی از مدرسه علمیه طیبات و هدی قائمی از طلاب غیرحضوری به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

در مسابقه شنا و در بخش انفرادی: خانم‌ها فاطمه ربیعی طلبه مدرسه علمیه تمام وقت روزانه به رتبه اول دست یافت، هدی یونس دانشجوی بین الملل دانشکده هدی حائز رتبه دوم و فاطمه صالحی از دانشکده هدی حائز رتبه سوم شدند.

در مسابقه شنا و در بخش تیمی؛ خانم‌ها فاطمه صالحی، فاطمه شیربند، فاطمه سعیدی وهدی یونس به عنوان تیم برتر تجلیل شدند.

در مسابقه والیبال: تیم طلاب خوابگاهی با ترکیب تیمی خانم‌ها نعیمه سعادتی، فهیمه پوی، مریم وحیدی، فاطمه امان پور، مرضیه گلدوغوش، زینب شیهو، زهرا ناظری، سکینه صالحی و اسماء سلطان به رتبه اول دست یافت.

فارغ التحصیلان و مبلغان، عنوان تیم دوم را از آن خود کردند که خانم‌ها ام لیلا موسوی، اکرم میرزایی، راضیه صالحی فر، مرضیه صالحی فر، طیبه صادقی، فاطمه قاسمی، فاطمه محمدی، راضیه مرادی، حنانه لطفی، اکرم میرزایی و معصومه صالحی ترکیب این تیم را تشکیل می دادند.

تیم دانشکده هدی هم به رتبه سوم دست یافتند که ترکیب این تیم، خانم‌ها مهدیه شول، زهرا افشاری فرد، حلیمه اکبری، محبوبه شیخ امینی، مرضیه ملایی، فاطمه صالحی، فاطمه ذبیحی، زینب حسینی، زهرا احسانی، ساجده خویی، محدثه صدارت و زهرا صدارت بودند.

برخی از طلاب به صورت انفرادی در مسابقه والیبال شرکت کرده بودند که به عنوان تیم شهیده سیاری معرفی شدند و رتبه چهارم را کسب کردند؛ در این تیم خانم‌ها  مرضیه روحانی، عارفه محمدی، فاطمه جعفری، فاطمه شیربند، ریحانه امینی، فاطمه حسین زاده و زهرا ظهرابی حضور داشتند.

مدیر اداره کل امور فرهنگی در ادامه ضمن قدردانی از همه همکاران فرهنگی تربیتی مدارس و مراکز تخصصی و مسئولان مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری در هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی، و نیز تقدیر و تشکر از مشارکت طلاب در این جشنواره، خاطر نشان کرد: این جشنواره به طور سالیانه و همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

داودالموسوی یادآور شد: طلابی که موفق به کسب رتبه در این مسابقات، شدند می‌توانند با مراجعه به دفتر اداره فرهنگی واقع در طبقه فوقانی مهد کودک، جوایز خود را تحویل بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱