برگزاری دومین گردهمایی منطقه‌ای دانش‌آموختگان بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) در هند

گردهمایی دانش آموختگان هند 2

دومین گردهمایی منطقه‌ای دانش‌آموختگان بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور صد نفر از طلاب کشور هند برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی تبار روز جمعه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دومین گردهمایی منطقه‌ای دانش‌آموختگان بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) به همت اداره کل هماهنگی طلاب غیرایرانی در کشور هند برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره هماهنگی طلاب غیر ایرانی اعلام کرد: هیئتی به سرپرستی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام جهت برگزاری گردهمایی منطقه‌ای دانش‌آموختگان کشور هندوستان عازم این کشور شدند.

 وی بیان کرد: این گردهمایی زمینه مناسبی برای ظرفیت‌شناسی و نیازسنجی دانش‌آموختگان، هم‌افزایی و تقویت تعامل و تجارب دانش‌آموختگان، ایجاد انگیزه و تجدید خاطرات دانش‌آموختگان در دیدار مجدد ایشان با طلاب و هیئت اعزامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی تبار افزود: این گردهمایی بستر مناسبی را برای ساماندهی دانش‌آموختگان فراهم می‌کند که از این فرصت می‌توان در جهت بررسی نیازهای منطقه جهت تبلیغ، برقراری ارتباط بین مدارس با استفاده از ظرفیت خود خواهران بهره برد.

وی با بیان اینکه بیش از صد نفر از دانش‌آموختگان کشور هند در این همایش حضور خواهند داشت، گفت: این گردهمایی در مدرسه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام شهر لکهنو با مدیریت خانم رباب زیدی از دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ نخستین گردهمایی منطقه‌ای دانش‌آموختگان بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اردیبهشت سال گذشته در کشور لبنان برگزار شد و این برنامه دومین گردهمایی منطقه‌ای است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱