برگزاری مسابقه کتابخوانی «نقشه نقش بر آب» ویژه دهه بصیرت

مسابقه کتابخوانی نقشه نقش بر آب

فراخوان شرکت در مسابقه کتابخوانی دهه بصیرت با بهره‌مندی از کتاب «نقشه نقش بر آب» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی «نقشه نقش بر آب» به  مناسبت دهه بصیرت از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی با تأکید بر ضرورت ایجاد زمینه‌های بصیرت‌افزایی خواهران طلبه، گفت: از جمله فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده ویژه دهه بصیرت، برگزاری مسابقه کتابخوانی بر اساس مروری بر بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی پیرامون فتنه 88 است که در کتاب «نقشه نقش بر آب» جمع‌آوری شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان اینکه این مسابقه ویژه طلاب حضوری و غیرحضوری است، گفت: کتاب نقشه نقش بر آب مشتمل بر پنج فصل است که به تحلیل فتنه 88 از زمان انتخابات و بعد از آن به همراه اعلام مواضع رهبری در این جریانات پرداخته است.

وی با بیان اینکه در این کتاب افزون بر مباحث فوق، به مباحث کسب بصیرت و جنگ نرم پرداخته شده است، ادامه داد: بصیرت‌افزایی طلاب، عبرت‌آموزی از فراز و فرودها، تبیین نقش ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دریافت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در مواجهه با فتنه‌ها از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: مسابقه بصیرت‌افزایی «نقشه نقش بر آب» به صورت آنلاین برگزار می‌شود و  بانوان طلبه می‌توانند پس از تهیه کتاب یا دریافت فایل  PDFآن با مطالعه کتاب، در زمان مقر به سؤالات آزمون در سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، زبانه سامانه‌ها، سامانه فرهنگی یا با مراجعه به آدرس https://farhangi.jz.ac.ir پاسخ دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی یادآور شد: آزمون آنلاین مسابقه کتابخوانی «نقشه نقش بر آب» روز چهارشنبه تا جمعه 17 تا 19 بهمن همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: اسامی برگزیدگان این مسابقه، همزمان با میلاد باسعادت حضرت زهرا علیهاالسلام اعلام می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112463 تماس بگیرید.

جهت دریافت فایل پی دی اف کتاب «نقشه نقش بر آب» این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱