حربه‌های حق ستیزی از دیدگاه قرآن

حربه های حق ستیزی در قرآن

کتاب حربه‌های حق ستیزی از دیدگاه قرآن نوشته مرجان درستی مطلق از سوی انتشارات جامعه الزهرا (سلام‌الله‌علیها) به بازار نشر عرضه شده است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، کتاب حربه‌های حق ستیزی از دیدگاه قرآن در چهار فصل به بررسی حربه‌های فرهنگی، سیاسی اجتماعی، اقتصادی، فیزیکی و نظامی پرداخته است.

بازداشتن از گوش‌سپاری به حق، مجادله با اهل حق، اغفال و فریب عامه مردم، ایجاد شک و القای شبهه، سوء استفاده از ظاهربینی توده مردم، مقابله با ارزش‌ها و تعالیم دینی، دین‌سازی، تحریف و بدعت‌گذاری و ترور شخصیت با روش‌هایی چون تحقیر و ریشخند، تمسخر و نسبت‌های ناروا از جمله حربه‌های فرهنگی حق ستیزی است که در فصل نخست این کتاب بدان اشاره شده است.

نویسنده در فصل دوم، حربه‌های سیاسی اجتماعی را مورد مطالعه قرار داده و مواردی چون قراردادن در انزوا، ارعاب و تهدید، افشای اخبار امنیتی، ایجاد اندوه و سستی در میان دین‌مدارن، انتشار شایعات دروغین، زمینه‌سازی تفرقه و نرمش و سازشکاری را از جمله ترفند‌های دشمن برشمرده است.

در فصل سوم مواردی چون تطمیع، فساد اقتصادی و تحریم های اقتصادی از جمله حربه های اقتصادی ذکر شده و آزارهای جسمی، حبس و تحمیل جنگ نیز از جمله روش‌های فیزیکی و نظامی برای مقابله با حق بیان شده است.

کتاب حربه‌های حق ستیزی از دیدگاه قرآن نوشته مرجان درستی مطلق در 132 صفحه با قیمت 9500 تومان از سوی انتشارات جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای سفارش این کتاب با تخفیف ویژه به فروشگاه اینترنتی کتاب جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) مراجعه کنند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱