رئیس امور خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزش وضو، غسل و تصحیح قرائت نماز ویژه طلاب بین‌الملل

جامعه الزهرا

کارگاه آموزش وضو، غسل و تصحیح قرائت نماز ویژه طلاب بین‌الملل جدیدالورود خوابگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم اشرف سادات ارمکان روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: کارگاه آموزش وضو، غسل و تصحیح قرائت نماز از سوی خوابگاه جامعه و با همکاری و مشارکت اداره قرآن و حدیث و اداره پاسخ به سؤالات دینی ویژه طلاب بین‌الملل بخش‌های فارسی و تمهیدیه برگزار شد.

رئیس امور خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گفت: یکی از مهم‌ترین دستوراتی که در اسلام سفارش زیادی شده، نماز است، نماز پل ارتباطی بین بنده و خداوند متعال است.

ارمکان افزود: در نماز، انسان دلش را برای راز و نیاز با خداوند می‌گشاید و به ستایش خداوند متعال و درخواست از خالق خویش می‌پردازد و نهایت بندگی را به نمایش می‌گذارد، اما به شرطی که صحیح قرائت شود و مقدمات آن نیز که وضو و غسل است صحیح باشد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه طلاب بین‌الملل خوابگاه به ویژه طلاب ورودی جدید از اقصی نقاط جهان با فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف برای کسب علوم دینی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مشغول تحصیل هستند، در بدو وررد، تصحیح وضو، غسل و قرائت نمازشان مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس امور خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: کارگاه عملی آموزش وضو و غسل در هفته گذشته در دو جلسه مجزا برگزار و کارگاه تصحیح وضو نیز به صورت عملی انجام شد، جلسه قرائت نماز نیز با حضور اساتید مجرب اداره‌های پاسخ به سؤالات دینی و قرآن و حدیث در حال برگزاری است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱