ویژه فعالان حدیثی جامعه‌الزهرا(س)؛

فراخوان ثبت نام در نخستین گردهمایی فعالان قرآنی حدیثی جامعه‌الزهرا(س)

ثقلین

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری نخستین گردهمایی فعالان قرآنی و حدیثی در این مجموعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طیبه سادات طباطبایی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نخستین گردهمایی فعالان  قرآنی وحدیثی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها دربهمن ماه سال جاری و همزمان با ایام  مبارک دهه فجردر این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی یادآور شد:  پیرو تأکیدات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر اهتمام طلاب به فعالیت‌های قرآنی وحدیثی، اداره قرآن و حدیث، با استعانت از پروردگار متعال و عنایت ائمه اطهار علیهم‌السلام، دوره‌های مختلف قرآنی شامل ترتیل، حفظ، تثبیت قرآن کریم،  روخوانی و روانخوانی، تجوید و همچنین دوره‌های حدیثی از جمله حدیث‌خوانی اصول کافی، نهج‌البلاغه‌‌خوانی، دوره‌های تربیت مربی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، مسابقات و نشست‌های حدیثی را برگزار کرده است.

طباطبایی افزود: این اداره در نظر دارد گردهمایی بزرگ فعالان قرآنی حدیثی را با هدف تبیین و شناسایی جایگاه و اهمیت قرآن کریم و احادیث اهل بیت علیهم‌السلام در تربیت و تبلیغ و همچنین توانمندسازی طلاب در برگزاری جلسات و محافل قرآنی و حدیثی  با حضور فعالان دوره‌های مذکور برگزار کند.  

طباطبایی بیان داشت: در این گردهمایی، شرکت‌کنندگان علاوه بر استفاده  ازسخنرانی اساتید برجسته،  از کارگاه‌های تخصصی قرآنی وحدیثی به طور جداگانه بهره‌مند خواهند شد .

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در این گردهمایی تا 30 دی با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۴۳۶ و ۳۲۱۱۲۵۴۸ تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱