فراخوان ثبت نام در دوره عمومی و گرایشی مدرسه علمیه کوثر

فراخوان پذیرش مدرسه کوثر - Copy

مدیر مدرسه علمیه کوثر از اعلام پنجمین فراخوان ثبت نام دوره عمومی و دومین فراخوان گرایش این مدرسه علمیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم مریم اسماعیلی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر با اعلام پنجمین فراخوان دوره عمومی و دومین فراخوان گرایش مدرسه علمیه کوثر، عنوان کرد: مدرسه علمیه کوثر در راستای پرورش استعدادهای برتر و ایجاد زمینه عمیق‌خوانی دروس حوزوی از میان طلاب سطح دو در ترم سه تحصیلی و گرایش فلسفه طلبه می پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر افزود: قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه، به حد نصاب رسیدن کلاس و پای بندی به قوانین آموزشی مدرسه از جمله شرایط پذیرش در این مدرسه است.

اسماعیلی، زمان ثبت نام در آزمون ورودی این مدرسه را 25 تا 30 آذرماه اعلام کرد و گفت: آزمون ورودی این مدرسه روز جمعه 14 دی ماه ساعت 9 صبح در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون ورودی تا پایان دی ماه اعلام می‌شود، ادامه داد: قبول‌شدگان در آزمون ورودی برای مصاحبه علمی دعوت می شوند و نتایج نهایی 8 بهمن ماه اعلام می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه کوثر به مزایای تحصیل در این مدرسه اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدرسه اساتید باتجربه حضور دارند و به تدریس دروس می پردازند، همچنین دروس این مدرسه با رویکرد پژوهش محوری و عمیق خوانی ارائه می‌شود.

اسماعیلی یادآور شد: علاوه بر دروس تحصیلی، کارگاه های آموزشی، مهارتی و مهارتی با موضوعات مختلف برای طلاب مدرسه علمیه کوثر در نظر گرفته شده است.

وی، پویایی و نشاط علمی و بهره‌وری بیشتر از دروس حوزوی را از دیگر ویژگی های تحصیل در این مدرسه عنوان کرد و گفت: استعدادسنجی و هدایت تحصیلی از ابتدای نیمسال دوم سال تحصیلی برای طلاب این مدرسه انجام می‌شود که می تواند به آینده تحصیلی آنان کمک کند.

جهت مشاوره در این باره با شماره تلفن‌های 32112559 یا 32112418 تماس بگیرید یا به مدرسه علمیه کوثر واقع در طبقه چهارم ساختمان شهید بهشتی(ره) آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام مراجعه کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱