پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به رییس جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی

فتاح

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام انتصاب آقای مهندس فتاح به ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) را وی تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام تبریک بدین شرح است:

حضور محترم جناب آقای مهندس فتاح(زیدعزّه)

سلام علیکم

 با احترام، بدین‌وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت «ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)» که نشان از اعتماد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و توانمندی و تجربه گرانقدر جنابعالی است را تبریک عرض می‌نمایم و برای شما و مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام، موفقیت، رشد و بالندگی روزافزون آرزو دارم.

مستحضرید که موسسه علمی، پژوهشی، حوزوی و بین‌المللی جامعه‌الزهرا(علیها‌السلام) در سال 1363 به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(قدس سره) بنیان نهاده شد و هم اکنون نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین حوزه‌ی علمیه خواهران جهان تشیع مورد عنایت ویژه‌ی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌باشد و فراگیران علوم اسلامی از بیش از 80 کشور جهان در آن به تحصیل اشتغال دارند.

این موسسه همچون گذشته آماده‌‌ی همکاری با تمامی نهادهای انقلابی و سازمان‌های کشوری و لشکری می‌باشد تا همگام با بخش‌های فرهنگی و اجتماعی آن مجموعه‌، گامی در جهت تقویت بنیه‌ی دینی و فرهنگی خانواده‌ها و تأمین امنیت ذهنی و فرهنگی اقشار مختلف، به ویژه در حوزه‌ی بانوان و دختران برداشته شود.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای حضرتعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱