پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به رییس جدید بنیاد مستضعفان

حسین+دهقان

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام انتصاب آقای حسین دهقان به ریاست بنیاد مستضعفان را به وی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام تبریک بدین شرح است:

حضور محترم جناب آقای دهقان (زیدعزّه)

سلام علیکم

 با احترام، بدین‌وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت «ریاست بنیاد مستضعفان» که نشان از اعتماد مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، توانمندی و تجربه گرانقدر جنابعالی است را تبریک عرض می‌نمایم و برای شما و مجموعه بنیاد مستضعفان، موفقیت، رشد و بالندگی روزافزون آرزو دارم.

مستحضرید که موسسه علمی، پژوهشی، حوزوی و بین‌المللی جامعه‌الزهرا(علیها‌السلام) در سال 1363 به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(قدس سره) بنیان نهاده شد و هم اکنون نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین حوزه‌ی علمیه خواهران جهان تشیع مورد عنایت ویژه‌ی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌باشد و فراگیران علوم اسلامی از بیش از 80 کشور جهان در آن به تحصیل اشتغال دارند.

این موسسه همچون گذشته آماده‌‌ی همکاری با تمامی نهادهای انقلابی و سازمان‌های کشوری و لشکری می‌باشد تا همگام با بخش‌های فرهنگی و اجتماعی آن مجموعه‌، گامی در جهت تقویت بنیه‌ی دینی و فرهنگی خانواده‌ها و تأمین امنیت ذهنی و فرهنگی اقشار مختلف، به ویژه در حوزه‌ی بانوان و دختران برداشته شود.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای حضرتعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

سیده زهره برقعی 
مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱