اعلام فعالیت‌های تابستانه اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه‌الزهرا(س)

خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی در تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به تأکید و اهمیت فضای مجازی در بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، عنوان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، استفاده از تکنولوژی‌های نوین در جهت ارتقای سطح دانشی، بینشی و روشی طلاب و همچنین نقش آفرینی و کنشگری مؤثر و کارآمد ایشان در فضای امروزی جامعه است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: امروز اهمیت رسانه به قدری است که به عنوان محورهای اصلی و کلیدی قدرت و تأثیرگذاری محسوس و نامحسوس بر افکار عمومی جامعه محسوب می‌شود و رسانه‌های نوین در عصر ارتباطات و اطلاعات، نقش فوق العاده ای را در تمدن سازی ایفا می‌کنند.

شریفی بیان کرد: هر مجموعه ای باید راهبردهای رسانه ای خود را در راستای تأثیرگذاری و بهره برداری از این ابزار ترسیم کند تا بتواند مبدع ایده‌های خلاق در حیطه‌های گوناگون این فضا باشد.

وی در ادامه با توجه به اهداف و اولویت‌های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، به فعالیت‌های تابستانه اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در ایام تابستان، کارگاه‌های آموزشی کاربردی مختلفی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این ایام، کارگاه‌های محصول محور و عملیات محور رسانه ای با رویکرد امیدآفرینی و اربعین، کارگاه‌های تخصصی سواد روانشناختی رسانه؛ کارگاه‌های روایت سازی، جریان شناسی رسانه ای، تحلیل و پایش و کارگاه‌های کارورزی طلبه خبرنگار برگزار می‌شود.

شریفی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های مبانی سواد رسانه، نقد و تحلیل فیلم، دین و رسانه، خبرنگاری ژورنالیستی، سینما در ایران، شرق و غرب؛ کارگاه‌های تکنیک‌های اقناع در فضای مجازی و عملیات روانی و کارگاه‌های نقش آفرینی با محوریت نقش‌های فضای مجازی تعامل گران، فن آوران، متفکران، پیشرانان و غیره از دیگر فعالیت‌های کارگاهی در ایام تابستان هستند.

وی همچنین به برگزاری سلسله نشست‌های هوش مصنوعی اشاره کرد و در ادامه یادآور شد: به زودی مجمع عمومی انجمن‌های رسانه تشکیل و هسته‌های اصلی انجمن‌های پنج گانه از جمله انجمن‌های رسانه (ارج)، هنر (طراوت)، فضای مجازی، حکمرانی فضای مجازی و رصد و پایش انتخاب خواهند شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان از راه اندازی و افتتاحیه پاتوق مجازی دختران باران در سراسر کشور خبر داد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱