در جلسه ای با حضور مدیر جامعه الزهرا؛

شرکت کنندگان در کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان تقدیر شدند

آیین تجلیل از خواهران طلبه شرکت کننده در کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان  (5)

رییس ستاد برگزاری کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان گفت: در روزهایی که سخن از بی حجابی، بی بند و باری، غرب پذیری و آلوده کردن فضای ارزشی در کشور است، سنگری به نام جامعه الزهرا علیهاالسلام جای غرور و افتخار دارد که با فعالیت خود در راستای ترویج فرهنگ و آموزه های مکتب اهل بیت علیهم السلام گام بر می دارد.

 

به گزارش روابط عمومی، آیین تجلیل از خواهران طلبه شرکت کننده در کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان با حضور سرکار خانم برقعی و مسئولان برگزاری این کنگره در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در این مراسم با اشاره به این که غدیر و نهج البلاغه مظلوم است، بیان داشت: فرهنگ غدیر باید در زندگی همه مسلمان ظهور و بروز داشته باشد.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان، اساتید و طلاب و پژوهشگرانی که در این کنگره شرکت کردند، اظهار داشت: وقتی یک عالم مسیحی می گوید من ده ها بار نهج البلاغه را خوانده ام، ما به عنوان یک شیعه شرمنده می شویم که چرا در خواندن و تفکر در کلمات نورانی امیرالمومنین علیه السلام اهمال می کنیم.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، رییس ستاد برگزاری کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان با اشاره به اینکه باید با برنامه محوری در عرصه فرهنگ ورود کرد، گفت: هر چند برگزاری این کنگره کار سنگینی بود، ولی با برگزاری یکی دو کنگره و همایش نمی توان در جامعه فرهنگ سازی کرد.

وی با تقدیر از طلاب و اساتیدی که با ارسال آثار خود به پربار شدن این کنگره کمک کردند، اظهار داشت: در روزهایی که سخن از بی حجابی، بی بند و باری، غرب پذیری و آلوده کردن فضای ارزشی در کشور است، سنگری به نام جامعه الزهرا علیهاالسلام جای غرور و افتخار دارد که با فعالیت خود در راستای ترویج فرهنگ و آموزه های مکتب اهل بیت علیهم السلام گام بر می دارد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، رابط ستاد برگزاری کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان و جامعه الزهرا علیهاالسلام با قدردانی از معاونت پژوهش و پژوهشگران جامعه الزهرا علیهاالسلام برای مشارکت و حضور در این کنگره گفت: از مجموعه جامعه الزهرا علیهاالسلام 46 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که 5 مقاله به عنوان مقالات برتر شناخته و شایسته تقدیر شد و چکیده 18 مقاله نیز در مجموعه آثار این کنگره منتشر شد.

در پایان این مراسم از خانم ها، فاطمه بهروز بیاتی، معصومه فراتی، معصومه فرجی و فاطمه شکیب رخ و نیز حجت الاسلام والمسلمین حسین شفیعی دارابی که مقالات آنها در این کنگره برگزیده و شایسته تقدیر شده بود با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱