از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی اعلام شد:

فراخوان ثبت نام در دوره تکمیلی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم

دوره مهارت های بیان تفسیر

دوره تکمیلی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم ویژه مبلغان و فارغ التحصیلان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره تکمیلی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم از سوی اداره کل امور دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با مشارکت ستاد تفسیر قرآن کریم تحت نظارت حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه این دوره ویژه فارغ‌التحصیلان و مبلغان استان قم است، اظهار داشت: این دوره همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و از تاریخ 3 مهرماه آغاز و به مدت یک ترم در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 8 تا 12 برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی، زمان ثبت نام برای این دوره را از 20 تا 25 شهریورماه اعلام کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند از طریق پاسخ به پیامک ارسالی ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 02532112437 تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: در انتهای دوره به فراگیران مدرک مهارت‌های تفسیر قرآن کریم اعطا می‌شود، مشروط بر اینکه تعداد غیبت‌های موجه و یا غیرموجه در هر درس بیش از یک ساعت نباشد.

 

معاون فرهنگی تبلیغی یادآور شد: دوره مقدماتی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم با حضور بیش از 80 نفر از دانش‌آموختگان در مردادماه سال جاری برگزار شد که رضایت و استقبال زیادی از این دوره داشتند و زمینه‌ای برای برگزاری دوره تکمیلی این دوره بود.

جهت اطلاع از برنامه، زمان‌بندی و اساتید دوره تکمیلی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱