مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی اعلام کرد:

آغاز پیش ثبت نام اینترنتی مدارس هدی در سال تحصیلی 1401-1400

پیش ثبت نام مدارس هدی 2

پیش ثبت نام در دبیرستان علوم و معارف اسلامی، پیش دبستان، دبستان‌ها و دبیرستان‌های هدی به صورت اینترنتی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، آقای علیرضا کبیری، مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز پیش ثبت نام مجتمع آموزشی تربیتی هدی در سال تحصیلی 1401-1400، عنوان کرد: فرایند پیش ثبت نام در دبیرستان علوم و معارف اسلامی، پیش دبستان، دبستان‌ها و دبیرستان‌های هدی از 22 فروردین 1400 آغاز شده است.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی دخترانه هدی افزود: مهلت پیش ثبت نام دوره‌های پیش دبستان، دبستان‌ها و دبیرستان‌های دوره اول و دوم تا زمان تکمیل ظرفیت و برای دبیرستان دولتی علوم و معارف اسلامی تا ۲۰ خرداد است.

وی با اشاره به پیش ثبت نام دبیرستان دولتی علوم و معارف اسلامی، گفت: دانش آموزان دختر متولدین نیمه دوم 1384 و نیمه اول 1385 می‌توانند در این دبیرستان ثبت نام کنند.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی دخترانه هدی اضافه کرد: منابع آزمون ورودی شامل عربی، دینی، ریاضی، زبان انگلیسی، فارسی (دروس پایه نهم دبیرستان) است که این آزمون در صورت کسب مجوز از سوی ستاد کرونا به صورت حضوری در تاریخ 27 خرداد 1400 برگزار می‌شود.

کبیری تصریح کرد: پیش‌ثبت‌نام مدارس هدی به صورت الکترونیک و از طریق نشانی http://www.hodaschools.ir و ورود به سامانه پیش‌ثبت‌نام انجام می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: این مجتمع با بیش از ۳ هزار دانش‌آموز، قرآن‌آموز و زبان‌آموز در قم و شهرستان‌های کرمان، بوانات، کهنوج و رفسنجان و اقلید با مدیریت مستقل و حضور کارشناسان قرآنی، آموزشی، پرورشی، فناوری، مالی و نزدیک به ۴۰۰ نفر از کارکنان همکار در تدریس و امور اجرایی آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کند.

به منظور مشاهده اطلاعیه‎ های پیش ثبت نام این پیوند را فعال کنید.

به منظور دریافت دفترچه راهنما این پیوند را فعال کنید.

 تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱