از سوی مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح؛

محفل قرآنی «بر بال نور» برگزار می‌شود

مقر قرانی بر بال نور

مدیرمدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح از برگزاری اولین محفل از سلسله‌محافل انس با قرآن کریم مقرّ قرآنی مدرسه درسال تحصیلی جدید  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طاهره رهبرپور روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: توصیه‌های أکید قرآنی و روایی مبنی بر التزام به «تدبر در قرآن کریم» و ضرورت بهره مندی از قرآن به عنوان کتاب آسمانی ما مسلمانان، اهمیت پرداختن به این موضوع را نشان می‌دهد.

مدیر مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح اظهار داشت: راه درک اعجاز قرآن کریم، فهم آن است و اولین گام برای فهم این کتاب آسمانی، تدبر در قرآن کریم است.

رهبرپور با اشاره به آیه 24 سوره محمد، تصریح کرد: خداوند در این آیه، عدم تدبر در آیات را نشانه قفل شدن قلب‌ها و غفلت انسان‌ها دانسته است.

وی یادآور شد: پیشوایان دینی ما علی رغم تأکید بر تلاوت قرآن مجید همواره توصیه کردند که تلاوت اندک همراه با ترتیل و تدبر، از زیاد خواندن همراه با تندخوانی، بهتر و با هدف قرآن سازگارتر است.

مدیر مدرسه علمیه نیمه وقت صبح بیان داشت: مدرسه علمیه نیمه وقت صبح  با تأسی بر توصیه های پیشوایان دینی و جهت ارتقای بعد معنوی، ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر هرچه بیشتر بانوان طلبه در کتاب آسمانی قرآن، محفل انس با قرآن کریم را برگزار می‌کند.

رهبرپور تصریح کرد: محفل قرآنی «بر بال نور» هر هفته روزهای دوشنبه از ساعت 10 تا 10:10 با حضور سرکار خانم عاشوری استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در مقر قرآنی مدرسه واقع در زیرزمین ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱