دوره آموزشی هفت سطح طب اسلامی برگزار می‌شود

photo_2021-02-28_10-32-24

دوره آموزشی هفت سطح طب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اخوان به صورت حضوری و آفلاین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سمیه معلمی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: دوره آموزشی طب اسلامی به صورت فشرده و در  7 سطح از سوی اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام ویژه بانوان طلبه برگزار می‌شود.

رئیس اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این دوره آموزشی شامل هفت سطح است که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی اخوان به صورت حضوری و آفلاین تدریس می‌شود.

وی بیان داشت: برخی از سطوح که بیشتر جنبه عملی  دارند به صورت حضوری و برخی دیگر  به صورت آفلاین برگزار می‌شود.

معلمی گفت: سطح یک دوره به صورت حضوری و شامل کلیات طب، مبانی و مبادی، سبک زندگی، تغذیه، اجمالی از مزاج است، سطح دو نیز شامل مزاج شناسی مقدماتی  و تشخیص (کلیات عنبیه. زبان. نبض. چهره، قاذورات و ...) است که به صورت حضوری ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: سطح سه این دوره به اعمال یداوی (حجامت. فصد. ماساژ و ...) اختصاص دارد که این سطح نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود؛ سطح چهار دوره مربوط به داروشناسی اسلامی است که به صورت آفلاین تشکیل می‌شود.

رئیس اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: سطح پنج دوره شامل درمان های بدون دارو و به صورت حضوری است، در سطح6، فنون مشاوره سلامت را به صورت آفلاین آموزش می‌دهند و در سطح هفت هم روش‌های تدریس طب به صورت آفلاین تبیین می‌شود.

معلمی یادآور شد: کلاس های حضوری این دوره به مدت 20 ساعت آموزشی است و روزهای چهارشنبه، 13 اسفند از ساعت 13:30 تا 18 و روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 اسفند، ساعت 8 صبح تا 18 در قم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: هزینه کل دوره 350 هزار تومان است که بانوان طلبه می‌توانند از تخفیف 50 درصدی برخوردار شوند.

رئیس اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت https://mahyadars.ir/sabtename-mahya-tehran مراجعه کنند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱