چهارمین فراخوان دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور

دوره تربیت مشاور 4

مدیر مرکز مشاور جامعه الزهرا علیهاالسلام از اعلام چهارمین فراخوان دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور در چهار گرایش «مشاوره تحصیلی»، «مشاوره کودک و نوجوان»، «مشاوره خانواده» و «مشاوره ازدواج» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر اخوی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به برگزاری سه دوره تخصصی تربیت مشاور در مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از سال 1396 تا کنون، به چهارمین فراخوان این دوره اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت نام این دوره از 16 فروردین 1400 آغاز خواهد شد.

مدیر مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: بانوان طلبه ایرانی و غیرایرانی که حائز شرایط پذیرش باشند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی یادآور شد: چهارمین دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور در چهار گرایش «مشاوره تحصیلی»، «مشاوره کودک و نوجوان»، «مشاوره خانواده» و «مشاوره ازدواج» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط پذیرش این دوره، گفت: دارا بودن مدرک سطح سه رشته تعلیم و تربیت اسلامی و مشاوره خانواده و یا مدرک سطح دو حوزه و دارای مدرک کارشناسی ارشد مرتبط (روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی)، دارای سن 25 تا 45 سال، تأهل، احراز صلاحیت اخلاقی، شخصیتی، روانی، احراز صلاحیت علمی و انگیزشی، تعهد کتبی نسبت به اتمام دوره، تعهد به همکاری با مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مدت سه سال از جمله این شرایط است.

مدیر مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: این دوره از ابتدای مهر سال 1400 تشکیل می‌شود و به مدت چهار ترم در نظرگرفته شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اخوی به امتیازات این دوره اشاره کرد و بیان داشت: اعطای گواهی معتبر پایان دوره، اولویت برای همکاری با مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، معرفی به سایر مراکز مشاوره، موسسات و نهادها و همچنین اولویت در پذیرش سطح چهار در رشته‌های مشاوره و تعلیم و تربیت اسلامی بخشی از امتیازات این دوره است.

وی در ادامه یادآور شد: مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ۱۰ حوزه تخصصی مشاوره اخلاقی اعتقادی، مشاوره آموزشی و تحصیلی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان، درمانگری اختلالات، روان‌سنجی، آموزش مهارت‌های زندگی، روانپزشکی و مددکاری فعالیت دارد.

مدیر مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: هم اکنون 50 مشاور با این مرکز همکاری دارند و به صورت حضوری، تلفنی و یا مجازی، خدمات مشاوره ای به مراجعه‌کنندگان و مخاطبان ارائه می‌کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱