آغاز ثبت نام در طرح «بیان»

طرح بیان

معاون فرهنگی تبلیغی از آغاز ثبت نام در دوره مهارت‌های تفسیر قرآن کریم با عنوان طرح «بیان» ویژه طلاب و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

ه گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره مهارت‌های تفسیر با عنوان «طرح بیان» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی ویژه بانوان طلبه و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: این طرح، طبق تفاهم بعمل آمده از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی با ستاد عالی تفسیر قرآن کریم استان قم به مدت دو هفته از روز شنبه 23 تیر تا پنجشنبه 4 مردادماه، ساعت 8 تا 12 برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی تصریح کرد: مهلت ثبت نام از 19 تا 21 تیرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 8 تا 12 با شماره تلفن 32112437 تماس بگیرند و یا به پیامک ارسالی از سوی اداره دانش‌آموختگان پاسخ داده و در این دوره شرکت کنند.

وی به موضوعات این دوره اشاره کرد و گفت: قالب‌های بیان تفسیر(16 ساعت) استاد وحیدی، روش‌های دسته‌بندی آیات و مفاهیم قرآن (16 ساعت)، روش برداشت از آیات (8 ساعت) و مهارت‌های انتقال مفاهیم قرآن به کودکان(8 ساعت) از جمله سرفصل‌ها و عناوین این دوره است.

معاون فرهنگی تبلیغی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در دوره تربیت مربی نماز جهت پذیرش در این دوره، اولویت دارند، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره، با مهارت‌های تفسیری در امر تبلیغ را آشنا می شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی در پایان یادآور شد: افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهینامه مورد تأیید جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و ستاد عالی تفسیر قرآن کریم تحت نظارت حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی به آنان اعطا می‌شود.

      

جدول طرح بیان

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱