تشریح برنامه‌های فرهنگی جامعه‌الزهرا (س) در دهه مبارک فجر 99

ویژه برنامه های دهه فجر

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزار ی برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، از برگزاری برنامه‌های متنوع با همکاری و تعامل بخش‌های مختلف جامعه الزهرا علیها السلام و آموزش و پرورش استان در دهه مبارک فجر سال 1399، خبر داد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: امسال بزرگداشت ایام الله دهه فجر، با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» برگزار می‌شود.

داود الموسوی ضمن با اشاره به همکاری و تعامل بخش‌های مختلف جامعه الزهرا علیهاالسلام در برگزاری برنامه‌های مختلف در دهه مبارک فجر، گفت: در نخستین روز دهه فجر، آیین بزرگداشت ورود حضرت امام خمینی(ره) با همکاری اداره آموزش و پرورش استان، مجتمع هدی و بسیج طلاب به همراه نواختن زنگ انقلاب و سخنرانی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه روز یکشنبه 12 بهمن ساعت 9 تا 10:30 در جوار مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود و زنگ انقلاب نیز در این برنامه نواخته خواهد شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: این برنامه به صورت زنده از طریق اپلیکیشن شاد به نشانی https://shad.ir/qmparvareshi ، سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://jz.ac.ir/post/۶۹۰۱ و درگاه سایت هیئت آنلاین با اینترنت رایگان به آدرس  https://heyatonline.ir/heyat/۱۷۳۹ پخش می‌شود.

داودالموسوی در ادامه با اشاره به نامگذاری هر یک از روزهای دهه مبارک فجر، گفت: ویژه برنامه‌های مختلف با موضوعات مرتبط با شعار روزهای دهه فجر 99 هر روز ساعت 9:30 تا 11 در حسینیه مجازی به صورت برخط برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها با همکاری معاونت پژوهش، مدارس علمیه، مراکز تخصصی، دانشکده هدی، مجتمع هدی به صورت برخط از درگاه  پخش زنده سایت جامعه الزهرا علیها السلام به آدرس http://jz.ac.ir/post/6901 و سایت هیئت آنلاین به آدرس https://heyatonline.ir/heyat/1739 پخش می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: از دیگر برنامه‌های اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام ارائه محتواهای مختلف فرهنگی در کانال معاونت فرهنگی تبلغی در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/jz_mft و پیام‌رسان سروش به آدرس https://sapp.ir/jz_m.f.t است.

داودالموسوی افزود: در این ایام، گزیده ای از کتاب‌های مرجع در موضوعات انقلاب اسلامی با هشتک «#برشی_از_کتاب» بازنشر می‌شود، همچنین کتب تاریخ معاصر ایران و انقلاب اسلامی به همراه انتشار نسخه ی الکترونیکی در این کانال‌ها معرفی خواهند شد.

وی، برگزاری مسابقات بصیرتی در راستای اندیشه و تاریخ انقلاب اسلامی و دشمن شناسی را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر برشمرد و بیان داشت: در این ایام، مسابقه «هر روز یک سوال» بر پایه اطلاعات عمومی مخاطبان در زمینه انقلاب اسلامی ارائه می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های اداره کل امور فرهنگی، بازدید مجازی از موزه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و موزه عبرت در بستر کانال فرهنگی تبلیغی است.

داودالموسوی در پایان تصریح کرد: امید است بانوان طلبه و دانش آموختگان جامعه الزهرا علیها السلام و همچنین دغدغه مندان جمهوری اسلامی ایران نسبت به هرچه باشکوه تر برگزار شدن برزگداشت ایام الله دهه فجر اهتمام ورزند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱