تمدید مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره)

دوازدهمین جشنواره علامه حلی1

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره سراسری علامه حلی(ره) تا پایان روز شنبه 31 خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، با توجه مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و بنا به درخواست مکرر طلاب و مدیران مدارس سراسر کشور، مهلت ثبت نام و شرکت در دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) تا 31 خرداد تمدید شد.

بر این اساس، طلاب برادر سراسر کشور تا پایان روز شنبه 31 خرداد فرصت دارند در سامانه اینترنتی جشنواره ثبت‌نام کنند. طلاب خواهر نیز می‌بایست تا همین تاریخ در سامانه ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) به همت معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و با همکاری معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار می‌شود.

«بیانیه گام دوم انقلاب» و «الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت» موضوعات بخش ویژه این دوره از جشنواره علامه حلی است.

آثار ثبت‌نام شده توسط طلاب برادر هر استان، ابتدا در دبیرخانه‌های مدرسه‌ای جشنواره بررسی شده و سپس، آثار برتر هر مدرسه ضمن تجلیل در همان مدرسه، جهت رقابت استانی به دبیرخانه‌های جشنواره در مراکز استان‌ها ارسال می‌شود. آثار برگزیده مرحله استانی نیز ضمن تجلیل در مراسم اختتامیه جشنواره در همان استان، جهت رقابت کشوری به دبیرخانه مرکزی جشنواره در قم ارسال می‌شوند.

آثار علمی ارسال شده باید با محتوای پژوهش، تألیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‌نامه باشد.

گروه‌های علمی پژوهش در این دوره از جشنواره عبارتند از: تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات، علوم انسانی (مرتبط با حوزه دین).

مشاهده موضوعات پژوهشی «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» (نسخه ورد)

مشاهده موضوعات پژوهشی «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» (نسخه پی دی اف)

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱