فراخوان شرکت در دومین جشنواره نهضت جوانان مسئله محور «نجم»

جشنواره نهضت جوانان مسئله محور

دومین جشنواره نهضت جوانان مسئله محور با عنوان «نجم» ویژه طلاب، دانشجویان، فارغ التحصیلان و ادوار برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، دومین جشنواره نهضت جوانان مسئله محور با عنوان جشنواره «نجم» با هدف ایجاد بستری برای ارائه دستاوردهای دانشجویان و طلاب کشور از سوی اداره کل جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و با همکاری دبیرخانه نهضت جوانان حل مسئله برگزار می‌شود.

اولین جشنواره نجم با عنوان «گردهمایی خیزش جوانان مسئله محور» در سال 1398 با حضور 4 هزار و 500 نفر از طلاب و دانشجویان برگزار شد و دومین جشنواره نجم در قالب نمایشگاهی، ارائه ای و رونمایی از تاریخ یکم آذر تا 7 آذر مصادف با سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلاب برگزار خواهد شد.

مطالبه‌گری، گفتمان سازی و جریان سازی، فرهنگ، هنر و رسانه، پنل های تخصصی، خدمات اجتماعی  پژوهش، نوآوری و فناوری، تربیت، آموزش و تشکیلات سازی از محورهای این جشنواره است.

شرکت در مسابقه باید به صورت گروهی باشد و شرکت‌کنندگان از بین دانشجویان، فارغ التحصیلان، طلاب و یا ادوار باشند.

رویداد و جشنواره نجم علاوه بر اینکه دستاورد هسته‌های مسئله محور را به نمایش عموم مردم و به ویژه مسئولان و متولیان امور کشور می‌رساند و حمایت حامیان مختلف را برای هسته‌ها جذب می‌کند، دوره‌ها و کارگاه‌های توانمندسازی پیرامون موضوعات عمومی و تخصصی مسئله محوری را به منظور هدایت و راهبری هسته‌ها برگزار می‌کند.

شرایط و ویژگی‌های هسته‌ها عبارت است از اینکه موضوع هسته موردنظر نباید صرفاً یک ایده بلکه باید عملیاتی باشد همچنین ایده و طرح هسته باید خلاقانه بوده و مسئله هسته اثربخشی لازم را داشته باشد یعنی یک مشکل مهم را حل کند.

این جشنواره دارای قوانینی است که علاقه مندان جهت اطلاع از این قوانین می‌توانند به سایت اختصاصی جشنواره نجم مراجعه کنند.

داوطلبان شرکت در جشنواره نجم تا 20 آبان فرصت دارند که هسته خود را در سایت نجم ثبت کنند. این جشنواره اول تا 7 آذر در مجتمع 13 آبان تهران برگزار می‌شود.

جایزه هسته اول ۲۰ میلیون تومان، جایزه هسته دوم ۱۰ میلیون تومان، جایزه هسته سوم پنج میلیون تومان و جایزه منتخب مردمی ۲۰ میلیون تومان است، همچنین در پایان جشنواره به تمامی هسته‌ها گواهی حضور در جشنواره اعطا می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱