از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود:

مراسم روایتگری دفاع مقدس در حسینیه مجازی

حسینیه مجازی دفاع مقدس

مراسم روایتگری دفاع مقدس با موضوعات عاشورایی و دفاع مقدس به مدت چهار روز در حسینیه مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم مجازی روایتگری دفاع مقدس در حسینیه مجازی شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام به همت اداره کل امور فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار می‌شود.

این مراسم از 31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس ساعت 10 صبح آغاز شده و تا 3 مهر ادامه دارد که موضوعات مختلف همچون عبرت های عاشور، تأثیر قیام عاشورا در دفاع مقدس، نقش بانوان در دفاع مقدس و سبک زندگی در دفاع مقدس مورد تبیین قرار می گیرد.

در این جلسات، راویان و خانواده‌های شهدای دفاع مقدس نیز حضور دارند و به خاطره گویی آن دوران می پردازند.

این مراسم از طریق سایت‌های آپارات و جامعه الزهرا علیهاالسلام قابل مشاهده است و علاقه مندان جهت شرکت در این مراسم می توانند به لینک http://jz.ac.ir/post/6901 مراجعه کنند.

سومین جلسه این مراسم که همزمان با سالروز شهادت ریحانۀ حسین علیه السلام حضرت رقیه سلام‌الله‌علیها است، با روایتگری حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسن علیجانزاده و مداحی و مرثیه سرایی جناب آقای آبیار برگزار می‌شود.

همچنین در آخرین جلسه این مراسم که روز پنجشنبه 3 مهر ماه برگزار می‌شود، جناب آقای محسن بخشی نیا به موضوع «سبک زندگی در دوران دفاع مقدس» می پردازد.

کانال فرهنگی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/jz_mft فعالیت دارد که شرکت کنندگان در صورت بروز مشکل احتمالی می توانند  با ادمین کانال و یا  شماره تلفن 32112593-025  ارتباط بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱