مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی سطح چهار مرکز تخصصی قرآن و حدیث برگزار شد

قرآن و حدیث

مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی سطح چهار مرکز تخصصی قرآن و حدیث همراه با تجلیل از ممتازان اولین دوره آموزشی سطح چهار این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی سطح چهار مرکز تخصصی قرآن و حدیث روز چهارشنبه در آمفی تئاتر ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد.

در این مراسم، سرکار خانم فتح الله زاده به ارائه گزارشی از برنامه سطح چهار در مرکز تخصصی قرآن و حدیث پرداخت.

مدیر مرکز تخصصی قرآن و حدیث اظهار داشت: پس از سپری شدن زمان طولانی از آغاز دوره آموزشی سطح سه در سال 1373، اولین دوره آموزشی سطح چهار بانوان طلبه در رشته تفسیر قرآن کریم در سال 1393 راه اندازی شد.

فتح الله زاده افزود: در این دوره 28 نفر از بانوان متقاضی که عمدتا فارغ التحصیلان همین مجموعه بودند و در عرصه تدریس در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، دانشگاه و یا آموزش و پرورش مشغول بودند در دو گرایش تفسیر تطبیقی و علوم و معارف قرآن کریم پس از شرکت در آزمون کتبی(تخصصی) و مصاحبه علمی پذیرفته شدند.

پس از آن، سرکار خانم نعناکار از گرایش معارف و علوم قرآن و خانم مکاری امینی از گرایش تفسیر تطبیقی قرآن کریم به ایراد سخن پرداختند و از زحمات مدیران، معاونان و مسئولان مجموعه بزرگ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) جهت پیگیری و راه اندازی مقطع تحصیلی سطح چهار مرکز تخصصی قرآن و حدیث قدردانی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین شفیعی دارابی مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن و حجت الاسلام و المسلمین ناصر شهیدی معاون آموزشی تربیتی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که ضمن قدردانی از مدیران، معاونان، مسئولان و طلاب این مؤسسه، توصیه هایی به بانوان طلبه سطح چهار داشتند.

 در این مراسم، 6 نفر از ممتازان سطح 4 رشته قرآن و حدیث از جمله خانم ها خدیجه حسین زاده، رقیه عالمی، راضیه سادات خراسانی در گرایش تفسیر تطبیقی و خانم ها فاطمه سلطان محمدی، خانم مژگان میرزایی، زهرا نعناکار در گرایش معارف و علوم قرآنی مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین جوایزی به خانم ها تقوی، عقیقی، نعناکار، حسین زاده به عنوان نمایندگان کلاسی جهت همکاری طی سه سال دوره تحصیلی اهدا شد.

در پایان مراسم، دانش پژوهان سطح چهار این دوره همراه با مدیر و مسئولان مرکز تخصصی قرآن و حدیث عازم سفر زیارتی فرهنگی مشهد مقدس شدند.

   شفیعی دارابی

 

IMG_0579

قرآن و حدیث

 

قرآن و حدیث 2

 

شهیدی

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱