اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا (س) اعلام کرد:

دعوت از طلاب فعال در عرصه رسانه جهت شرکت در جشنواره مردمی فیلم عمار

جشنواره مردمی فیلم عمار

بانوان طلبه فعال در عرصه رسانه جهت آمادگی حضور در یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، آثار تولیدی و طرح‌های خود را جهت بررسی در کارگروه رسانه به اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی، جشنواره عمار که در سال ۱۳۸۹ همزمان با اولین سالگرد حماسه نهم دی‌ماه شکل گرفت، کوشید تا صدای حنجره‌های سانسور شده و سیمای جمهور کسانی باشد که در بی‌عدالتی رسانه‌ای کشور، ضریب درخوری پیدا نمی‌کنند. در طول ۹ سال برگزاری جشنواره عمار، اکران کنندگان مردمی تلاش کردند پرده نمایش هنر مردمی را به عمق دور افتاده‌ترین روستاها و حتی فراتر از مرزها، ببرند.

به زودی دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، فراخوان یازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر خواهد کرد.

بدینوسیله از طلاب عزیز که در عرصه رسانه فعالیت دارند، دعوت می‌شود تا قبل از اعلان عمومی جشنواره، آثار تولیدی و طرح‌های خود را جهت بررسی در کارگروه رسانه به اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام ارسال کنند.

بدیهی است این اداره از راهنمایی صاحبان فن برای ارزیابی طرح‌ها و آثار دریافتی بهره خواهد برد.

این جشنواره در قالب‌های داستانی (کوتاه، نیمه‌بلند، ویدیویی و سینمایی)، مستند، پویانمایی، نماهنگ، برنامه تلویزیونی (ترکیبی، گزارش خبری، موشن گرافیک، کلیپ و تلویزیون اینترنتی و ...)، فیلم‌نامه (طرح، سیناپس یا فیلم نامه کامل داستانی و سریال، طرح فیلم نامه مستند)، لوح نگار (پاورپوینت) و سایر قالب‌های ارائه محتوا فراخوان می‌شود.

همه آثاری که دارای رویکردِ همسو با مبانی انقلاب اسلامی باشند با هر موضوعی می‌توانند در بخش رقابتی جشنواره شرکت کنند.

در بخش «فیلمِ ما» (نهضت تولید محتوای مردمی)، عموم مردم می‌توانند با هر نوع دوربین تصویربرداری یا تلفن همراه از سوژه‌های محیط زندگی خود فیلم بسازند و در رقابت شرکت کنند. جهت تولید یک اثر بهتر، علاقه‌مندان می‌توانند از جزوه آموزشی فیلم‌سازی آسان کمک بگیرند. برگزیدگان این بخش، در دوره‌های آموزشی سینمایی جشنواره، در اولویت قرار می‌گیرند.

 راهنمای فیلم سازی آسان جهت شرکت در جشنواره مردمی فیلم عمار

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱