مدیر جامعه الزهرا:

رویکرد هیأت رسیدگی به تخلفات اداری اصلاح‌گرانه و محبت‌آمیز باشد

مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در دیدار هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری این موسسه بر رویکرد اصلاحی و محبت‌آمیز این هیات تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در دیدار هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری با قدردانی از فعالیت دقیق این هیات در رسیدگی به پرونده‌ها، گفت: جامعه الزهرا علیهاالسلام از سالم‌ترین نهادها و سازمان های موجود است با این حال برای نظم‌بخشی به امور و پرهیز از اعمال نظر و سلیقه شخصی در برخورد با تخلفات احتمالی این تشکیلات راه اندازی شد.

وی عملکرد دقیق این هیات را باعث اعتماد کارکنان به آن و نهادینه شدن فرهنگ نظارت‌پذیری از سوی همه همکاران دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه این تشکیلات یک جایگاه شبه قضایی دارد رویکرد آن باید اصلاح گرانه و محبت‌‌آمیز باشد تا در پیشگیری از تخلف تاثیرگذار باشد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام دوری از ایجاد فضای پلیسی و مچ گیری را رمز موفقیت این مجموعه عنوان کرد و بیان داشت: باید به گونه ای عمل شود که همه کارکنان نسبت به این تشکیلات هم اعتماد داشته باشند و هم وجود چنین تشکیلاتی را در مجموعه بپذیرند و آن را موجب رشد، اصلاح امور و اجرای عدالت در این موسسه بدانند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه برخورد محبت آمیز به معنای تساهل در عملکرد نیست خاطرنشان کرد: از آنجا که شما در مقام قضاوت نشسته اید باید ضمن دقت در انشای حکم، قاطعیت و صلابت این جایگاه هم حفظ شود.

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱