ارتباط مستقیم طلاب با مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری

ارتباط با مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری

«ارتباط مستقیم با مدیر» در مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم صدیقه حاجی‌پور روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: با توجه به حضور بیش از 8 هزار طلبه در مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و نیازهای منحصر به فرد ایشان، برنامه "ارتباط مستقیم با مدیر" در این مرکز فراهم شده است.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: از آنجا که تمامی فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی طلاب این مرکز از طریق فضای مجازی و به صورت آنلاین (برخط) و تلفنی انجام می‌شود، به جهت تسهیل در فرایند ارتباط طلاب با این مرکز و انتقال مستقیم پیشنهادات و نظرات به مدیر، روزهای چهار‌شنبه هر هفته ساعت 10تا 11 برای این منظور در نظر گرفته شده است.

حاجی پور گفت: بر این اساس طلاب بخش مجازی و غیرحضوری می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و... به صورت مستقیم با مدیر این مرکز مطرح کنند.

وی بیان داشت: در آستانه امتحانات پایان ترم طلاب، این برنامه فرصت خوبی برای تسریع در روند حل مشکلات آموزشی طلاب خواهد بود.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری تصریح کرد: طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری می‌توانند روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 10 تا 11 با شماره تلفن 02532112305 با مدیر این مرکز به صورت مستقیم صحبت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱