نمایشگاه پایان دوره تربیت مربی کودک و نوجوان برپا شد

جامعه الزهرا

نمایشگاه پایان دوره تربیت مربی کودک و نوجوان با ارائه کتاب های داستان تألیف شده از سوی شرکت کنندگان در این دوره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نمایشگاه آثار پایان دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برپا شد.

چهارمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان به همت اداره مبلغان و با همکاری و مشارکت مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد و 23 نفر از بانوان طلبه در این دوره شرکت کردند.

این دوره به مدت یک سال در دو ترم برگزار شد که شرکت‌کنندگان در 25 کارگاه حضور یافتند و با فنون و روش‌های مربیگری کودک و نوجوان آشنا شدند.

در این دوره، شرکت‌کنندگان با شیوه تألیف کتاب داستان کودک و نوجوان آشنا شدند و بر طبق روانشناسی کودک و با تکیه بر مباحث دینی، آثاری را تألیف کرند.

نتیجه چهارمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان، 6 اثر تألیفی بود که شرکت‌کنندگان به صورت گروهی تنظیم و ارائه کردند و این آثار در نمایشگاه پایان دوره به نمایش گذاشته شد.

در پایان این دوره، گواهینامه تأیید شده از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی و مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این دوره، پایان تیرماه در اردوی آموزشی تفریحی شرکت می‌کنند و با روش اردوداری نیز آشنا می‌شوند.

دوره تربیت مربی کودک

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان

دوره تربیت مربی کودک ونوجوان  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱