برگزاری آموزش مجازی ویژه کودکان مهدکودک شکوفه‌های بهار

مهدکودک شکوفه های بهار

مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار از ارائه بسته‌های آموزشی از طریق فضای مجازی ویژه نونهالان این مهد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم فاطمه ازناوی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به تعطیلی مهد کودک شکوفه‌های بهار زیر نظر جامعه الزهرا علیهاالسلام و حضور کودکان در خانه، عنوان کرد: آموزش مجازی کودکان مهدکودک شکوفه‌های بهار از هفته دوم اسفند آغاز شد و استقبال خوبی از سوی مادران کودکان صورت گرفته است.

مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار یادآور شد: در این ایام با همکاری چند نفر از مربیان مهد، بسته‌های آموزشی شامل شعر، قصه و داستان، نقاشی، انواع بازی‌های کودکانه و خلاقیت از طریق کانال مهدکودک در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/mahd_2040 بارگذاری می‌شود و مادران با دریافت این بسته‌های آموزشی به کودکان خود در خانه تمرین می‌کنند.

ازناوی افزود: در این ایام طی فراخوانی به والدین کودکان آمادگی، کتب کودکان تحویل داده شد و آموزش مجازی این کودکان نیز از طریق کانال آمادگی آغاز شد.

وی تصریح کرد: طرح آموزش مجازی کودکان مهد با استقبال خوبی از سوی خانواده‌ها مواجه شد و کودکان با ارتباط دوسویه با مربیان خود، لحظات زیبایی را رقم زدند.

مدیر مهدکودک جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: کانال مهدکودک در این ایام با همراهی مربیان بسیار رونق گرفته است و بسته‌های آموزشی روزانه در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱