اعلام برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی»

مسابقه کتابخوانی فیض بندگی

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی اعلام و 10 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک عید سعید فطر، عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی اداره کل امور فرهنگی برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: برگزاری این مسابقه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بر لزوم آمادگی روحی جهت بهره‌مندی بیشتر از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ کتابخوانی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی اظهار داشت: کتاب «رمضان، ماه فرصت‌ها ...» برگرفته از مجموعه رهنمودها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) پیرامون ماه مبارک رمضان مشتمل بر پنج بخش بود که برای این مسابقه در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه مسابقه به صورت آنلاین و از طریق مراجعه به سامانه دانش‌پژوهان برگزار شد، گفت: بیش از 120 نفر از بانوان طلبه بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در این مسابقه شرکت کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: 27 نفر از شرکت‌کنندگان، نمره کامل را دریافت کردند که از میان آنان، 10 نفر به قید قرعه برگزیده شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی بیان داشت: اداره کل امور فرهنگی از طریق تماس تلفنی با برگزیدگان ارتباط خواهد داشت و هدیه را به شماره حساب شخصی آنان واریز خواهد کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱