اردوی دانش آموزی «میهمان خانه مادری» در جامعه الزهرا(س) برگزار شد

مزار شهدای گمنام (2)

اردوی دانش آموزی «میهمان خانه مادری» با حضور 90 نفر از دانش آموزان دوره متوسطه دوم در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، اردوی دانش آموزی «میهمان خانه مادری» با حضور 90 نفر از دانش آموزان دوره متوسطه دوم و جمعی از برگزیدگان مسابقات قرآنی از 12 دبیرستان استان قم در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این اردوی فرهنگی تبلیغی که از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی و اداره کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا شد، دانش آموزان به مدت یک شبانه روز در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند و از برنامه‌های متنوع آموزشی، فرهنگی و تبلیغی بهره مند شدند.

مراسم افتتاحیه با خیر مقدم سرکار خانم ارمکان مدیر کل سنجش و پذیرش و سخنرانی سرکار خانم بهرامی مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد و برگزاری مسابقه و گفتگوی صمیمانه از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

دانش آموزان ضمن شرکت در برنامه‌ها با فعالیت بخش‌های مختلف جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله شیوه‌های تحصیل در مجموعه، فعالیت‌های آموزشی، مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی، مجموعه ورزشی شهیده سیاری، مهد کودک شکوفه‌های بهار و سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها آشنا شدند.

دانش آموزان با حضور در مزار شهدای گمنام، ضمن زیارت مقبره الشهدا با آرمان‌های حضرت امام و شهدای والامقام تجدید پیمان بستند، همچنین خانم دکتر عباسی دختر شهید مدافع حرم در این اردو حضور یافت و درباره ویژگی‌ها و زندگی نامه این شهید مدافع حرم به مواردی اشاره کرد.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت زمان، حضور در مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری، دیدار با دو طلبه بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، برگزاری مسابقه فرهنگی، دورهمی صمیمانه و غیره از دیگر برنامه‌های این اردوی فرهنگی تبلیغی بود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱