فراخوان ثبت نام طلاب کارآفرین در سومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی

نمایشگاه-کار-و-کارآفرینی

فراخوان ثبت نام طلاب کارآفرین در نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که به مدت ۱۰ روز در اسفند برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم معلمی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر اعلام کرد: سومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برای سومین سال پیاپی به مدت 10 روز در اسفندماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره خدمات، رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این نمایشگاه در راستای تحقق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید و همچنین حمایت از معیشت طلاب از سوی اداره رفاه و سلامت زیر نظر معاونت اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام برپا می‌شود.

معلمی با بیان اینکه توانمندسازی طلاب در کنار تحصیل و تبلیغ، سبب نشاط و پویایی هرچه بیشتر طلاب می‌شود، افزود: در راستای تحقق این هدف، بانوان طلبه کارآفرین می‌توانند جهت حضور در نمایشگاه و ارائه نمونه محصولات اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بانوان طلبه که در تولید صنایع دستی، صنایع غذایی، صنایع کشاورزی (گل، گیاه و غیره)، محصولات عفاف و حجاب و غیره فعالیت دارند و دارای شرایط ذکر شده هستند، می‌توانند برای حضور و عرضه محصولات خود در این نمایشگاه ثبت نام کنند.

رئیس اداره خدمات، رفاه و سلامت در ادامه به شرایط حضور در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: محصولات ارائه شده در نمایشگاه باید توسط طلاب جامعه‌الزهرا علیهاسلام تولید شده باشد و محصولات عرضه شده باید خلاقانه، دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب، مشخصات کامل بر روی بسته‌بندی و مطابق با استاندارد‌های لازم باشد.

معلمی ادامه داد: محصولات مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت و در صورت تأیید، مجوز حضور در نمایشگاه را خواهند داشت.

وی بیان داشت: طلاب علاقه‌مند جهت ثبت نام و عرضه نمونه محصولات خود می‌توانند تا روز پنجشنبه 17 بهمن از ساعت ۸ تا ۱۲ با به همراه داشتن یک قطعه عکس سه در چهار به روبروی خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام – اداره رفاه و سلامت - سرکارخانم دشتی مراجعه کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱