اولین همایش بین المللی «200 سال خشونت، خرافه و خیانت فرقه ای» برگزار می‌شود

همایش بین المللی 200 سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه ای

اولین همایش بین المللی «200 سال خشونت، خرافه و خیانت فرقه ای» روزهای 8 و 9 اسفند در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اولین همایش بین المللی «200 سال خشونت، خرافه و خیانت فرقه ای» از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و دانشگاه شیراز روزهای 8 و 9 اسفند 98 در محل مرکز همایش‌های دانشگاه شیراز  برگزار می‌شود.

محورهای این همایش شامل نقد مباني و آموزه‌ها، زمينه‌ها و عوامل، منابع و مستندات و همچنین تناقضات، پيامدها و چالش‌ها هستند و موضوع مقالات در سه بخش خشونت، خرافه و خیانت از جمله «بهائیت، آیین صلح یا مسلک خشونت»، «قربانیان خشونت عملی و عقیدتی بهائیان»، «خیانت بهائیت از دیدگاه مستبصران»، «پیامد خیانت در پیام‌های بیت‌العدل»، «تاراج میراث فرهنگی توسط بهائیت» و «تناقضات گفتاری و کرداری بهائیت در موضوع صلح» فراخوان شده است.

«گونه‌شناسی خشونت در بهائیت»، «کاوش‌های جامعه‌شناختی در وضعیت خرافه‌گرایی بهائیان»، «ارتباطات و تعاملات خیانت‌آمیز بهائیت با صهیونیسم»، «خیانت بهائیت در اسناد ساواک»، «نقش بهائیت در شکست نهضت‌های اجتماعی ایران»، تناقض تجددخواهی بهائیت با رویکرد خرافی آن» و «بهائی‌گری؛ خرافه در اصول و آداب» از دیگر موضوعات ارائه شده برای ارسال مقالات است.

مهلت ارسال چکیده مقالات به این همایش تا اول بهمن و مهلت ارسال اصل مقالات تا 8 بهمن است و نتایج داوری نیز تا 30 بهمن اعلام می‌شود.

در حاشیه این همایش نمایشگاه معرفی و شناخت فرقه ضاله بهائیت در فضایی به مساحت 500 متر مربع برگزار خواهد شد و مدعوین این همایش از جدیدترین خشونت‌ها، خیانت‌ها و خرافات فرقه ضاله بهائیت در طول این دویست سال بازدید خواهند کردند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱