حضور طلاب جامعه الزهرا (س) در مراسم یوم الله 9 دی

راهپیمایی حماسه 9 دی

بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار یوم الله ۹ دی روز دوشنبه همزمان با سراسر کشور در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

در این مراسم، بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام و جمعی از دانش آموزان دبیرستان معارف اسلامی هدی حضور داشتند و به همت اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام، پلاکاردهایی در میان شرکت کنندگان توزیع شد.

حماسه مردم در 9 دی، نقش مهمی در پیچیدن طومار فتنه 88  داشت

خانم سمانه فاطمی نیا، طلبه سطح سه جامعه الزهرا علیهاالسلام در حاشیه این مراسم، عنوان کرد: گردهمایی مردم در سالروز 9 دی، نشانه پایبندی به آرمان های انقلاب بود و یادمان باشد که بصیرت مردم در این روز، نقش مهمی در پیچیدن طومار فتنه 88  داشت و دشمن را ناامید کرد.

وی با بیان اینکه مردم در حماسه 9 دی، هشیارانه و با بصریت به میدان آمدند، تصریح کرد: دشمنان اسلام تصور می‌کردند که می‌توانند نظام جمهوری اسلامی را تغییر دهند و یا در ایران نفوذ کنند، اما فهمیدند که سخت در اشتباهند و مردم انقلابی ایران همچنان حامی ولایت فقیه هستند.

طلبه سطح سه جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: مردم ولایتمدار و انقلابی ایران روز 9 دی 88 ثابت کردند که همان مردم انقلابی دهه 50 با باورها و اعتقادات دینی هستند.

فاطمی نیا با اشاره به وظیفه مهم طلاب در این عرصه، گفت: حوزه علمیه نقش مهمی در ایجاد بصیرت در میان اقشار مختلف مردم دارد؛ طلاب به ویژه بانوان طلبه دشمن‌شناس هستند، اهداف دشمن را رصد می‌کنند و به مقابله با نقشه‌های دشمن می‌پردازند.

وی با تصریح بر اینکه طلبه دغدغه‌مند تأثیرگذاری بیشتری در جامعه دارد، عنوان کرد: طلاب به ویژه نسل جوان حوزه علاوه بر تلاش علمی در زمینه معارف دینی، باید نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی مردم احساس مسئولیت داشته و همواره در صحنه حاضر باشند.

حضور در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی، دفاع از خون شهدا است

خانم رحمانی، طلبه سطح سه جامعه الزهرا علیهاالسلام  در این مراسم، تأکید کرد: حضور مردم متدین و انقلابی و به ویژه بانوان در مراسم بزرگذاشت حماسه 9 دی، دفاع از خون شهدایی است که در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه طلاب که شاگرد امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و مکتب امام صادق علیه‌السلام هستند، این است که از این مکتب دفاع کنند و بر همه لازم است که در چنین تجمعاتی حضور داشته باشند.

مردم با حضور پرشور در سالروز حماسه 9 دی با رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق می‌کنند

خانم خیری، معاون امور تربیتی مدرسه علمیه صالحات نیز در حاشیه این مراسم بیان داشت: رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی که نائب بر حق امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف هستند، پیش از حماسه 9 دی در دیدار جمعی از شعرا فرمودند: «من دارم می‌‌‌‌‌‌‌بینم صحنه را، می‌‌‌‌‌‌‌بینم تجهیز را، می‌‌‌‌‌‌‌بینم صف‌‌‌‌‌‌‌آرائی‌‌‌‌‌‌‌ها را، می‌‌‌‌‌‌‌بینم دهان‌های با حقد و غضب گشوده شده و دندان‌های با غیظ به هم فشرده شده علیه انقلاب و علیه امام و علیه همه‌‌‌‌‌‌‌ی این آرمان‌ها و علیه همه‌‌‌‌‌‌‌ی آن کسانی که به این حرکت دل بسته‌‌‌‌‌‌‌اند را؛...».

وی تصریح کرد: ما امت امت حزب الله و طلاب انقلابی و ان‌شاءالله با بصیرت وظیفه خود دانستیم با حضور پرشور خود در تجمع یوم الله 9 دی که روز میثاق با ولایت است، دندان‌های دشمنان داخلی و خارجی را که با غیظ به هم فشرده شده در دهانی که با حقد و غضب شدید گشوده شده است، خرد کنیم و در عمل، به رهبر فرزانه خود لبیک بگوییم.

معاون امور تربیتی مدرسه علمیه صالحات تأکید کرد: با توجه به حساسیت‌ها و فتنه‌هایی که امروز مطرح است، همه مردم به ویژه اساتید، طلاب و مسئولان حوزه‌های علمیه باید در چنین تجمع‌هایی حضور داشته باشند و با ولایت فقیه تجدید میثاق کنند.

مردم ما پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند

خانم رضوان از مدرسه علمیه بینات نیز عنوان کرد: حضور مردم در بزرگداشت حماسه 9 دی باعث می‌شود که نقشه‌های استکبار جهانی نقش بر آب شود.

این طلبه سطح دو جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: حضور مردم در این تجمعات نشان می‌دهد که با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، اما هنوز مردم پای نظام، انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری ایستاده‌اند.  

یکی دیگر از طلاب سطح دو جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز عنوان کرد: حضور ما در این تجمع، حمایت از ولایت فقیه است و وظیفه ما طلبه‌ها این است که نسبت به وقایع روز جامعه و نقشه‌های دشمنان اسلام بصیرت افزایی داشته باشیم.

حماسه 9 دی صف مردم را از منافقان جدا کرد

خانم مشیزی، طلبه سطح دو جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز در این مراسم، اظهار داشت: حماسه 9 دی صف مردم را از منافقان جدا کرد و بصیرت در این حماسه، نشانه ایمان هر فردی است.

وی با تصریح بر اینکه حضور در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی وظیفه شرعی ما است، گفت: ما به عنوان مسلمان نباید نسبت مسائل پیرامون خود بی‌تفاوت باشیم؛ چنانچه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که کسی که توهم کند که دین از سیاست جدا است، نه دین اسلام را شناخته است و نه سیاست را.

خانم زینب عبادی از دبیرستان معارف اسلامی هدی نیز به وقایع فتنه 88 و بی‌احترامی اغتشاشگران نسبت به مقدسات دینی و عاشورا اشاره کرد و گفت: روز 9 دی 88  مردم به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از ولایت فقیه و انزجار از اغتشاشگران راهپیمایی کردند، امروز هم وظیفه ما این است که برای حمایت از ولایت فقیه در این تجمعات شرکت کنیم.

بانوان طلبه با تربیت نسل آینده انقلاب، زمینه ساز ظهور خواهند بود

خانم حضرتی، فعال فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در حاشیه این مراسم، تصریح کرد: یوم الله ۹ دی یادآور حماسه پرشور و انقلابی مردم ایران در اعتراض به بی‌حرمتی‌های عده‌ای اغتشاشگر به مقدسات دینی و توطئه‌های دشمنان و دست‌نشانده‌های آنها بود و هر ساله مردم در این روز با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب و شهیدان تجدید بیعت می‌کنند.

وی یادآور شد: نفوذ به جامعه ایران اسلامی از جمله اهداف دشمن در جریان فتنه سال 1388 بود و دشمنان برای تحقق این امر، از راه ایجاد نفاق و شکاف بین مردم و مسئولان وارد صحنه شده بودند، اما مردم بصیر و همیشه بیدار ایران اسلامی با حماسه‌ 9 دی تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

فعال فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با تصریح بر اینکه حوزه‌ها و مدارس علمیه باید به صورت جدی و با برنامه‌ریزی مشخص وارد عرصه شوند، تأکید کرد: طلاب، روحانیون و مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با حمایت همه‌جانبه از مقام عظمای ولایت، به استکبار جهانی و دشمنان شرق و غرب می‌فهمانند که حتی در سخت‌ترین شرایط، اجازه دخالت و دست‌درازی به این مرز و بوم را نخواهند داد.

حضرتی در ادامه اظهار داشت: وظیفه بانوان طلبه این است که با حضور در صحنه‌های حمایتی و ایستادگی به دشمنان نشان دهند که در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌ها ایستاده‌اند و نقشه‌های شومشان را نقش بر آب می‌کنند.

وی عنوان کرد: بانوان طلبه با فرهنگسازی اقتدار و مقاومت در نهاد خانواده و تربیت فرزندان بر اساس اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا با آماده‌سازی نسل آینده این انقلاب، زمینه‌سازان ظهور حضرت صاحب الزمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف باشند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱