با پایان کار بخش حوزوی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم؛

غرفه جامعه‌الزهرا (س) حائز رتبه دوم در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن شد

نمایشگاه قرآن کریم 4

در آیین تجلیل از برترین‌های بخش دستگاه‌ها و نهادهای بیست و ششمین نمایشگاه قرآن، غرفه جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) به عنوان دومین غرفه بخش حوزوی معرفی و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، آیین تجلیل از برترین‌های بخش دستگاه‌ها و نهادهای بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شب گذشته همزمان با پایان کار بخش حوزوی این نمایشگاه برگزار شد.

در این مراسم با بررسی، نظارت و ارزیابی مدیریت بخش دستگاه‌ها و نهادهای این دوره از نمایشگاه، برگزیدگان بخش کمیته حوزوی، نهاد مردمی و تشکل‌های صنفی، کمیته دانشگاهیان و نهادهای عمومی و دولتی تجلیل شدند.

در بخش کمیته حوزوی؛ مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی به رتبه نخست دست یافت، همچنین جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) به عنوان حوزه برتر و حائز رتبه دوم در کمیته حوزوی شد.

در بخش کمیته نهادهای مردمی؛ رتبه نخست به مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان؛ رتبه دوم مشترکاً به موسسه بنیاد امامت و موسسه جامعه‌القرآن کریم و رتبه سوم به مؤسسه نورالمجتبی رسید.

در بخش کمیته دستگاه‌ها و نهادها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر حائز رتبه نخست؛ وزارت بهداست با بخش قرآن و سلامت حائز رتبه دوم، و مشترکاً وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی حائز رتبه سوم شدند.

در بخش کمیته دانشگاهی، رتبه نخست به دانشگاه علامه طباطبایی و رتبه دوم مشترکاً به دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه فرهنگیان رسید؛ همچنین طرح آیه محبوب من، وزارت بهداشت برای برگزاری مسابقات تیمی و طرح مشاوره‌های مذهبی حوزه، برگزیدگان بخش طرح‌ها بودند.

در این بخش، از طرح‌های چلچراغ نمایشگاه، فرهنگ معلولان و یادمان امام و یاران نیز تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، بخش حوزوی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن 11 خرداد ماه به دلیل آماده سازی مصلای امام خمینی(ره) برای شب‌های قدر به کار خود پایان داد و این در حالی است که نمایشگاه قرآن تا دوشنبه، ۱۴ خردادماه ادامه خواهد داشت.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱