حضور مهد کودک شکوفه‌های بهار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

نمایشگاه قرآن

مدیر کل امور طلاب و خانواده از حضور مهد کودک شکوفه های بهار در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم ملیحه عرب خزائلی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر با اشاره به حضور غرفه مهد کودک شکوفه های بهار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران، اظهار داشت: با وجود اینکه مهدکودک جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور یافته، اما با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان و مسئولان نمایشگاه مواجه شده است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده در ادامه در مورد فعالیت‌های غرفه مهد کودک در نمایشگاه توضیحاتی داد و افزود: تمام مراحل ساخت بازی‌ها، از ایده‌پردازی تا ساخت نهایی در مجموعه مهد کودک و زیر نظر کارشناسان اهل فن، توسط مربیان مجرب صورت گرفته است.

عرب خزائلی ادامه داد: مفاهیمی که در این بازی‌ها گنجانده شده، همگی الهام گرفته از داستان‌های قرآنی است و رنگ و تصویر، شاخصه اصلی بازی‌ها را در بر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سعی شده تمام آموزش‌های مدنظر به صورت بازی طراحی شود تا کودک در کنار انجام بازی‌های شاد و مفرح ،آموزش‌های دینی و قرآنی را از این طریق به ذهن بسپارد.

مدیر کل امور طلاب و خانواده یادآور شد: در روزگاری که کودکان از بدو تولد با انواع فناوری‌ها و رسانه‌ها دست به گریبان هستند و تنها سرگرمی آنها بازی‌ها و برنامه‌های خشن و بی‌کیفیت رایانه‌ای است، قرار گرفتن در چنین فضایی در عین اینکه می‌تواند برایشان جذاب و آموزنده باشد،آرامش معنوی نیز برایشان به ارمغان خواهد داشت.

عرب خزائلی با بیان اینکه بیست وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 29 اردیبهشت لغایت 14 خردادماه ساعت17 الی 24 در مصلای امام خمینی(ره) دایر است، گفت: غرفه‌های حوزوی نمایشگاه قرآن کریم از جمله غرفه جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) به دلیل نزدیکی لیالی قدر تا روز جمعه 11 خردادماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه قرآن5

نمایشگاه قرآن1

نمایشگاه قرآن مهدکودک

نمایشگاه قرآن6

نمایشگاه قرآن 2

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱