سرپرست جدید معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا منصوب شد

کناری

در جلسه شورای اداری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حجت‌الاسلام والمسلمین کناری به عنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی تبلیغی این موسسه علمی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در جلسه شورای اداری جامعه الزهرا علیهاالسلام با تبریک آغاز دور جدید فعالیت‌ها در سال تحصیلی جدید، اظهار امیدواری کرد تا زیر پرچم حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام سال تحصیلی پیش رو برای طلاب، اساتید و کارکنان این مجموعه آموزشی همراه با خیر، برکت، عافیت و موفقیت باشد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به این روایت از حضرت امام حسین علیه‌السلام «یابْنَ آدَمَ اِنَّمَا اَنْتَ اَیامٌ، کلَّمَا مَضَی یوْمٌ ذَهَبَ بَعْضُک. ای زاده آدم! تو روزهایی هستی؛ هر روزی که برود، بخشی از تو می‌رود.» گفت: وعده‌ها، ایده‌ها و آرزوهایی که داریم در لابه‌لای همین ایام می‌گذرد و هر روز که می‌گذرد بخشی از امکان تحقق این وعده‌ها و ایده‌ها هم کاسته می‌شود، از این رو باید محذورها و موانع را کاهش دهیم تا وعده‌هایمان بهنگام محقق شود.

عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران در ادامه با اشاره به اینکه مسئولیت‌های ما هم مانند ایام می‌گذرند، بیان داشت: امروز به دلیل ماموریت دو ساله حجت‌الاسلام والمسلمین تهرانی در مدیریت مدارس علمیه خواهران استان قم، ایشان تودیع و حجت‌الاسلام والمسلمین کِناری که از رزمندگان با سابقه جبهه‌های جنگ هستند و مسئولیت‌های گوناگون فرهنگی نهادهای مختلف داشته‌اند به جای ایشان معارفه می‌شود.

وی اجرایی شدن برنامه‌های قبلی، اعتماد به خواهران در امور فرهنگی، استمرار و تکمیل طرح شمیم، طرح مطالعاتی شهید مطهری و طرح امین، اعزام مبلغ، برنامه‌ریزی‌های تبلیغی و برگزاری مراسمات مناسبتی را از جمله انتظارات مدیریت از سرپرست جدید معاونت فرهنگی تبلیغی برشمرد و از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین تهرانی در این سمت قدردانی کرد.

در بخشی از حکم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله تورانداز کناری که در این جلسه از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی به وی اعطا شد آمده است: «با توجه به اهمیت فوق العاده امر تبلیغ ضرورت دارد برای تربیت مبلغان شایسته در رده‌های مختلف و حوزه‌های متعدد تبلیغی و تهیه اطلاعات کامل از مبلغان موجود و رتبه‌بندی آنان و پشتیبانی علمی در فرصت‌های مختلف تبلیغی و ارتباط مستمر علمی و کاری با مبلغان خارج و داخل کشور و نیز ارتباط‌گیری و ظرفیت‌سازی تبلیغی در داخل و خارج کشور به ویژه مراکز آموزشی و مساجد برنامه‌ریزی جامعی صورت گیرد. ساماندهی امور فرهنگی و فوق برنامه و تدوین برنامه جامع و فراگیر مهارت‌های فرهنگی و نیز تبدیل مرکز پاسخگوئی به سوالات دینی به قطب علمی در این جهت با تربیت اساتید پاسخگو و ارتباط وثیق با مراکز همسو از وظائف آن معاونت خواهد بود.»

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱