فراخوان ثبت نام دوره‌های آموزشی حوزه آزاد در سال تحصیلی جدید

کلاس درس

مدیر دفتر حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره‌های آموزشی در سال جدید تحصیلی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم زهرا تاجیک در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: دفتر حوزه آزاد از مهرماه سال ۹۶ در معاونت آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها راه‌اندازی شده و تا کنون دوره‌هایی با محورهای فقه، اصول فقه، ادبیات عرب، تجوید و قرائت، تاریخ، تعلیم و تربیت و ادعیه و حدیث برگزار کرده است.

مدیر دفتر حوزه آزاد افزود: حوزه آزاد جهت ارتقای سطح علمی اساتید و طلاب سطح سه و چهار، دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند که این دوره‌ها در سال تحصیلی جدید از 30 شهریورماه آغاز می‌شود.

تاجیک اظهار داشت: برای سال جدید تحصیلی هشت دوره با موضوعات دانش‌افزایی در معارف قرآنی، مهارت‌افزایی در اصول عقاید، مبانی و اصول تربیتی با رویکرد اسلامی، اصول عقاید فطری، پژوهشی در فقه حکومتی، الدراسات الفقهیه فی احکام الحجاب والنظر، اصول فقه کاربردی و معارف فطری  برنامه ریزی شده که این موضوعات بر اساس درخواست اساتید و دانش‌پژوهان قابل تغییر یا اضافه شدن عناوین جدید است.

مدیر دفتر حوزه آزاد بیان داشت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به صورت حضوری به دفتر حوزه آزاد مستقر در طبقه سوم ساختمان شهید مطهری(ره) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۰۸۱ و ۳۲۱۱۲۰۸۲ تماس بگیرند.

جهت مشاهده دوره‌های آموزشی حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام این پیوند را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱