آیین نامه نظام پذیرش پیشنهادها در جامعه الزهرا ابلاغ شد/ اهدای پاداش به پیشنهادهای کاربردی

پیشنهاد

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام آیین نامه نظام پذیرش پیشنهادها را جهت اجرایی شدن به دفتر برنامه ریزی و ارزیابی ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام والمسلمین مدنی، آیین نامه نظام پذیرش پیشنهادها در جامعه الزهرا علیهاالسلام را که در جلسه یازدهم و دوازدهم شورای جامعه مورد بررسی و تصویب قرار گرفته بود ابلاغ کرد.

بر اساس این آیین نامه، بهره‌گیری از خرد و تفکر خلاقانه و ایده‌ها و طرح های پیشنهادی کارکنان، اساتید و طلاب، اشاعه و ترویج فرهنگ مشارکت و روحیه همکاری و کار جمعی در رفع مشکلات سازمانی و زمینه‌سازی شناسایی، بکارگیری و رشد سازمانی نیروهای خلاق، برنامه‌ریز و آینده‌نگر از اهداف نظام پذیرش پیشنهادهاست.

ارکان اجرایی در نظر گرفته شده برای این هدف، شورای جامعه، شوراهای تخصصی و دبیرخانه نظام پیشنهادها است. بر این اساس دبیرخانه موظف به دریافت، ثبت، طبقه بندی و ارسال پیشنهادها به شورای تخصصی زیربط است تا در این شوراها مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن به دبیرخانه اعلام شود.

همچنین برای تشویق و ترغیب پیشنهاددهندگان، شورای جامعه می تواند پاداش‌هایی را برای پیشنهادات در عرصه های مختلف مشخص کند.

گفتنی است، در نامه ابلاغ این آیین نامه به تاریخ یازدهم شهریورماه، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، دفتر برنامه‌ریزی و ارزیابی را موظف کرده تا حداکثر ظرف مدت یک ماه نسبت به راه اندازی دبیرخانه نظام پذیرش پیشنهادها اقدام و ساز و کار مناسب جهت جمع‌آوری، ارزیابی و تصویب‌خواهی پیشنهادها را مستقر نماید.. همچنین دبیرخانه نظام پذیرش پیشنهادها موظف است دستورالعمل اجرایی و فرم‌های مربوطه را حداکثر ظرف مدت یک ماه به شورای جامعه ارائه نماید.

دانلود آیین نامه نظام پذیرش پیشنهادها

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱