مدیر جامعه‌الزهرا(س) در اختتامیه جشنواره فرهنگی حزب‌الله؛

جوانان را در مقابل شبهات و مشکلات فرهنگی بیمه کنیم

حزب الله لبنان

حجت الاسلام والمسلمین مدنی گفت: در دورانی که شبهات فراوانی از سوی دشمنان اسلام به جوانان ما القا می شود، وظیفه داریم با برگزاری دوره‌های علمی و فرهنگی، جوانان را در مقابل این شبهات و مشکلات فرهنگی بیمه کنیم.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به همراه هیئت همراه در حاشیه برگزاری هفته فرهنگی قم در لبنان در جشنواره دوره‌های فرهنگی حزب الله که در شهر غازیه برگزار شد حضور یافتند.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این مراسم به سخنرانی پرداخت و ضمن بیان علاقه و ارتباط قلبی و روحی بین دو ملت ایران و لبنان، بر لزوم برگزاری دوره‌های فرهنگی تصریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی اظهار داشت: در دورانی که شبهات فراوانی از سوی دشمنان اسلام به جوانان ما القا می شود، وظیفه داریم با برگزاری دوره‌های علمی و فرهنگی، جوانان را در مقابل این شبهات و مشکلات فرهنگی بیمه کنیم و این کار از مصادیق فرمایش ائمه معصومین(علیهم‌السلام) است که فرمودند: «رَحِمَ اللّهُ عَبْدا اَحْیا أمْرَنا».

وی همچنین به نقش ارزشمند لبنان در صفوف مقاومت و عزت اسلام و مسلمین اشاره کرد و ایستادگی جوانان لبنانی در برابر دشمن صهیونیستی را ستودنی توصیف کرد.

در پایان مراسم، جوایز برگزیدگان این دوره با حضور مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و مسئول فرهنگی حزب الله اعطا شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱