تقاضای معاونان و مدیران جامعه الزهرا(س) از حجت الاسلام والمسلمین مدنی برای ادامه خدمت

حجت الاسلام مدنی 2

جمعی از معاونان و مدیران جامعه الزهرا علیهاالسلام به نمایندگی از مدیران ارشد و کارکنان این مؤسسه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مدنی خواستار ادامه فعالیت ایشان در سمت مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام و صرف نظر از استعفا شدند.

 

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در دیدار معاونان و مدیران این موسسه علمی آموزشی با اشاره به اینکه ما مدیون اسلام، تشیع و نظام اسلامی هستیم و در خدمت به آنها ذره ای منت نداریم، گفت: عزیزان فراوانی مانند برادر من جانشان را فدای اسلام و نظام کردند، برای همین ما حق نداریم برای خدمت به نظام اسلامی درنگ کنیم و خدا را شاکریم که بر ما منت گذاشت تا مسئولیتهای مختلفی را تاکنون به سرانجام برسانیم.

وی در مورد استعفای اخیر خود از سمت مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام، اظهار داشت: من بحث استعفا را یکسال قبل مطرح کردم و حتی یک ماه پیش هم با حجت الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای دفتر مقام معظم رهبری این مساله را مطرح کردم و به نظر می رسد الان زمان مناسبی برای این کار است. چرا که هیات امنا مدیریت بنده را برای 5 سال مصوب کردند و آن را برای تایید به شورا فرستادند، شورا هم از گزارش اولیه که از فعالیت ها و برنامه های جامعه الزهرا علیهاالسلام دادیم، استقبال کردند و قرار است در جلسه بعدی شورا به آن رای بدهند. از طرفی بنده احساس می کنم توانایی و ظرفیت پذیرش این مسئولیت برای مدت 5 سال وجود ندارد، ضمن اینکه همه درس و بحث و نگارش کتاب و فعالیت های علمی را در این چندسال کنار گذاشته ام. حال اگر شورا این مصوبه هیات امنا را تایید کند و من بخواهم استعفا دهم، نامناسب خواهد بود، اگر رهبری این حکم را توشیح کنند و بعد استعفا دهم که اصلا شایسته نیست. 

حجت الاسلام والمسلمین مدنی اظهار داشت: مشکلات جسمی من جدی است و فشار و استرس کار بسیار زیاد است. متخصصین به من توصیه کرده اند که کارها و فعالیت هایم را ولو برای مدتی کاهش دهم.

وی افزود: الان وضعیت جامعه الزهرا علیهاالسلام به گونه ای است که بسیاری از کارها روی روال افتاده و اگر من هم نباشم انجام می شود. نهادهای لازم شکل گرفته است؛ پژوهشگاه مطالعات اسلامی، اداره امور نخبگان، اداره نظارت و بازرسی و ... شکل گرفته، دوره های تربیت مدرس، مبلغ، محقق، مشاور و ... در حال برگزاری و انجام است و برخی از این دوره ها خروجی هم داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی خاطرنشان کرد: از همه علما و بزرگان، همکاران و کسانی که اظهار لطف کردند تشکر می کنم. من کار خودم را کرده ام، تصمیم گیری بعدی با دیگران است. 

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی معاون اداری مالی، حجت الاسلام والمسلمین سجودی معاون آموزشی تربیتی، حجت الاسلام والمسلمین برزو معاون فرهنگی تبلیغی، سرکار خانم حقانی معاون پژوهش و تنی چند از مدیران این مجموعه با بیان برنامه های وسیع در حال انجام در معاونت ها و واحدهای مختلف جامعه الزهرا علیهاالسلام، استعفای حجت الاسلام والمسلمین مدنی را موجب خلل در به نتیجه رسیدن آن برنامه ها عنوان کردند و با ارائه پیشنهاداتی خواستار استمرار خدمت ایشان در سمت مدیریت شدند.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین مدنی در تاریخ 13 بهمن ماه با ارائه نامه ای به هیات امنا از ادامه فعالیت در این سمت استعفا کرد. در بخشی از این استعفا نامه آمده است: «ضمن سپاس فراوان و حمد بی حد و شکر بی منتهای خدای مهربان بر همه الطاف او به ویژه توفیق خدمتگزاری چهار ساله در موسسه فاخر جامعه الزهرا (سلام الله علیها) اکنون که در آستانه دوره جدید تعیین مدیریت این مجموعه هستیم و گزارش فعالیت سال های قبل تقدیم محضر هیئت محترم امناء و شورای محترم سیاستگذاری شده و با عنایت و محبت بزرگواران روبرو شده است، از آنجا که باید برای دوره پنج ساله ای مدیریت تصمیم گیری شود و هیات محترم امناء هم نصب مجدد بنده برای پنج سال را مصوب فرموده اند پذیرش چنین مسئولیتی برای این دوره حقیقتاً برای بنده بسیار مشکل است و از دیگر سو بیماری فشار خون بالا که رابطه مستقیم با فشار کاری و استرس های وارده دارد موجب گرفتاری های متعدد بنده شده است.

با عنایت به اینکه به حمد و لطف خدای متعال و عنایت صاحب دو سرا حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بسیاری از امور جامعه در مسیر مناسب خود قرار گرفته و دورۀ تحول پرشتابی را آغاز کرده و زحمات عزیزان پیش از بنده به ثمرات عالی منجر می شود برای دومین بار تقاضا دارم با استعفای اینجانب موافقت کنید و بنده را از پذیرش مسئولیت معاف فرمایید.»

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱