دوره‌های تابستانی آموزشگاه زبان هدی ویژه طلاب و فرزندان ممتاز

مرداد - تابستان 98

خانم عرب خزائلی از تخفیف 30 درصدی دوره‌های تابستانی آموزشگاه زبان هدی ویژه طلاب و فرزندان ممتاز ایشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ملیحه عرب خزائلی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان 98 و مهارت‌افزایی طلاب و فرزندان ایشان، اداره کل امور طلاب و خانواده تفاهم‌نامه‌ای با آموزشگاه زبان مجتمع هدی با تخفیف 30 درصدی منعقد کرده است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده افزود: طلاب و فرزندان ایشان با معدل بالای 17 می‌توانند با مراجعه به آموزشگاه زبان هدی از این تخفیف بهره‌مند شوند.

عرب خزائلی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مدّظله‌العالی در دیدار جمعی از نخبگان حوزه علمیه قم در تاریخ 3 آذر 74 فرمودند: «طلبه زبان خارجی لازم دارد و امروز در دنیایی که این همه به هم وصل است، اگر کسی بخواهد به طور کامل مفید باشد، باید زبان خارجی بداند، … اگر در وقت صرفه‌جویی کنیم، طلبه می‌تواند به تعلیم زبان خارجی هم بپردازد».

وی تأکید کرد: امروز زندگی روزمره همه بشریت، توأم با مشکلات است و یکی از از دغدغه‌های خانواده طلاب پاسخگویی به سؤالات و مسائل مبتلابه جامعه است؛ انسان‌ها همواره در پی راه حل آن‌ها هستند که تسلط بر زبان‌های روز دنیا، پاسخ به شبهات و مسائل موجود در سطح جهانی را ممکن می‌سازد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱