امضا تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل امور طلاب و دبیرستان پسرانه علم و فرهنگ

دبیرستان پسرانه علم و فرهنگ

طی امضای تفاهم‌نامه همکاری دبیرستان غیردولتی پسرانه متوسطه دوره اول علم و فرهنگ با اداره کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا(س)، خدمات و تسهیلات این دبیرستان با 15درصد تخفیف به خانواده‌های طلاب ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، به منظور بهره‌مندی خانواده جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از خدمات دبیرستان غیردولتی پسرانه متوسطه دوره اول علم و فرهنگ، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه، خانواده‌های طلاب با ثبت نام پسران خود در دبیرستان غیردولتی پسرانه علم و فرهنگ از تخفیف 15 درصدی برخوردار خواهند شد.

یکی از اهداف دبیرستان غیردولتی پسرانه «علم و فرهنگ» شعبه شهر مقدس قم، تربیت نخبه جوان انقلابی با بهره‌گیری از اساتید شاخص تربیتی و علمی حوزه و دانشگاه است.

استفاده دانش آموزان از لابراتوار زبان، کامپیوتر و آزمایشگاه اختصاصی، توجه ویژه به سایر زبان‌های خارجی در کنار زبان انگلیسی، کنکورهای آزمایشی، پیشرفت تحصیلی، برگزاری دوره‌های المپیاد، زبان و کامپیوتر و تألیف، نشر و توزیع کتب کمک آموزشی، اجرای دوره‌ها و آزمون‌های علمی مختلف از جمله امتیازات این دبیرستان است.

این دبیرستان برای پایه‌های (هفتم، هشتم و نهم) از طریق مصاحبه، دانش‌آموز می‌پذیرد.

طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام جهت دریافت معرفی‌نامه از ساعت ۹ تا ۱۱ به روبروی خوابگاه، اداره امور طلاب و خانواده، واحد امور فرهنگی خانواده مراجعه کنند

دبیرستان در قم؛ سالاریه؛ فلکه پارک واقع شده و خانواده‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های همراه 09034017052 و 09306731695 تماس بگیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۶۳۲ تماس بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱