از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س)؛

همایش دو روزه «خانواده پایدار» برگزار شد

همایش خانواده پایدار2

همایش دوروزه فارغ‌التحصیلان و طلاب غیرحضوری استان‌های تهران و البرز با محوریت سلسله‌همایش‌های «خانواده پایدار» در حوزه علمیه خواهران امامزاده شاه عبدالعظیم حسنی(علیه‌السلام) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، همایش دانش‌آموختگان استان های تهران و البرز با محوریت سلسله همایش های «خانواده پایدار» از سوی اداره دانش آموختگان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به مدت دو روز در حوزه علمیه خواهران امامزاده شاه عبدالعظیم حسنی(علیه‌السلام) برگزار شد.

در این همایش 160 نفر از فارغ‌التحصیلان و طلاب غیرحضوری استان‌های تهران و البرز حضور داشتند.

در مراسم افتتاحیه، پس از پخش ویدئوکنفرانسی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، سرکار خانم دکتر خزعلی به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه امروز جامعه نیاز به جهاد فاطمی و جهاد زینبی دارد، به تغییر مفهوم خانواده از سوی غرب اشاره کرد.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: تحولات جهانی سازی خانواده در راستای نابودی کانون خانواده طراحی شده است.

وی با تصریح بر اینکه سند 2030 انقلاب جنسی علیه بشریت است، تأکید کرد: دشمن نمی خواهد سند چشم انداز در ایران اجرایی شود.

این همایش در دو بخش ویژه متأهلان و مجردان و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

بخش ویژه متأهلان با رویکرد «تحکیم، تکلیف و تعالی خانواده» برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین افشاری و حجت الاسلام و المسلمین عشقی به تبیین موضوعات «تفاوت زن و مرد» و «ستون های تحکیم خانواده» پرداختند.

همچنین بخش ویژه مجردان با محوریت «ترویج ازدواج» برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی و حجت الاسلام و المسلمین هراتیان، موضوع آمادگی‌های لازم برای ازدواج موفق را تبیین کردند.

در دومین روز همایش، مراسم اختتامیه با حضور سرکار خانم دکتر فیاض‌بخش، استاد دانشگاه برگزار شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱