مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:

مراجعه بیش از 250 نفر به مشاوران جامعه‌الزهرا(س) در هفته اول نمایشگاه قرآن

مشاوره در نمایشگاه قرآن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه از حضور 18 مشاور و کارشناس جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و ارائه مشاوره به بیش از 250 مراجعه‌کننده در هفته اول نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، به فعالیت غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره و عنوان کرد: در طول برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، روزانه سه کارشناس و مشاور از سوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در غرفه مشاوره حضور دارند.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: به طور کلی در هفته گذشته، 18 مشاور از ساعت 17 تا 24 در نمایشگاه حضور داشتند و 126 نفرساعت مشاوره در حوزه‌های تخصصی خانواده، تربیت فرزند، فقهی و اعتقادی ارائه شد.  

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه تصریح کرد: طبق آمار ثبت شده، بیش از 250 مورد مشاوره از سوی مشاوران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه صورت گرفته که بیشترین مورد مراجعه درباره مباحث خانواده و تربیت فرزند بوده است.

وی یادآور شد: بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا روز چهارشنبه اول خرداد در مصلای تهران دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند با ورود از درب ۱۷ مصلای تهران و گذر از راهرو اصلی نمایشگاه وارد بخش حوزوی شده و ضمن بهره‌مندی از حضور کارشناسان و متخصصان مسائل مذهبی خانم و آقا در میزهای مشاوره، از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و سایر مؤسسات و مراکز حوزوی شرکت‌کننده بازدید کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱