خواجه پیری خواستار شد؛

اهتمام بانوان طلبه برای احیای جلسات خانگی قرآن

خواجه پیری

دبیر کارگروه قرآن و عترت بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء در بازدید از غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه قرآن خواستار امضای تفاهم نامه ای با این موسسه علمی برای احیای جلسات خانگی قرآن شد.

 به گزارش روابط عمومی و بین الملل، دکتر محمدعلی خواجه پیری، دبیر کارگروه قرآن و عترت بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج) از غرفه جامعه الزهرا در نمایشگاه بین المللی قرآن بازدید کرد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر راه اندازی و احیای جلسات خانگی قرآن گفت: پویشی برای راه اندازی جلسات خانگی قرآن راه افتاده است و ما از نظر محتوا از این جلسات حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت تبلیغی بانوان طلبه در بسط و گسترش فرهنگ قرآنی و نیز راه اندازی و مدیریت جلسات خانگی قرآن توسط آنها، خواستار امضای تفاهم نامه ای با جامعه الزهرا علیها السلام در این زمینه و فعالیت بانوان طلبه در راستای تحقق این رهنمود رهبر انقلاب شد.

شایان ذکر است، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار محفل انس با قرآن که 16 اردیبهشت سال جاری در حسینیه امام خمینی برگزار شد، بیان داشتند: «یکی از کارهایی که خیلی مهم است، عبارت است از اینکه ما دوره‌های قرآن را، جلسات قرآن را زیاد کنیم... بعضی از عادتهای خوب وجود داشت که حالا به خاطر تلویزیون قرآن و رادیوی تلاوت و مانند اینها که داریم، یک خرده‌ای عقب افتاده که بایستی جبران بشود. یکی همین دوره‌های خانگیِ قرآن بود.»

گفتنی است، غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام در بخش حوزوی نمایشگاه بین­ المللی قرآن با ارائه آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی بانوان طلبه این موسسه به ویژه در زمینه قرآن و علوم قرآنی، معرفی ظرفیت­ های علمی این حوزه علمیه، راهنمایی بانوان علاقه­ مند به فراگیری علوم حوزوی، مشاوره در زمینه­ های خانوادگی، تربیتی و اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات شرعی بانوان از سوی کارشناسان خانم، فعال و پذیرای بازدیدکنندگان گرامی است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

جلسات خانگی قرآن

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱