انتصاب سرپرست جدید مرکز آموزش دوره‌های کوتاه مدت جامعه الزهرا(س)

با حکم مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) سرپرست جدید مرکز آموزش دوره‌های کوتاه مدت این موسسه علمی آموزشی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی برای سرپرست جدید مرکز آموزش دوره‌های کوتاه مدت بدین شرح است:

خواهر گرامی سرکار خانم فهیمه الیاسی  (زیدعزّها)

با توجه  به مراتب تدیّن و توانمندی های ارزشمند، جنابعالی را به عنوان سرپرست مرکز آموزش دوره های کوتاه مدت جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) منصوب می‌نمایم.

با عنایت به کریمه فَإِنَّ النَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلَامِنَا لَاتَّبَعُونَا(عیون اخبار الرضا، ج 1، ص 307) و با توجه به اقتضائات دوران کنونی و فرصت اندک بسیاری از مردم برای فراگیری و استقبال گسترده از دوره های فشرده و کوتاه مدت، ضرورت دارد برای برگزاری دوره های کوتاه مدت معارف و علوم اسلامی برای متقاضیان ملی و فراملی برنامه ریزی متقن و اساسی و گسترده و متنوع صورت پذیرد. در این مسیر رایزنی با اصحاب اندیشه از طبقات مختلف و علوم متفاوت و بهره گیری از ظرفیت تمامی نهادهای همسو برای جذب و گزینش و آموزش و فراهم آوردن امکانات لازم برای انجام این مهم و فضاسازی و تبلیغ شایسته از ضروریات این مسیر می‌باشد.

  امید است با توکل بر خدای مهربان و توسل به ذیل عنایات حضرت صدیقه طاهره(سلام‌الله‌علیها) به زودی شاهد برگزاری دوره های متنوع و متقن در سطوح مختلف برای خواهران داخل و خارج از کشور باشیم و ارتباط پس از این دوره ها با تمامی دانش آموختگان این دوره ها به صورت منظم استمرار داشته باشد.

ضمناً از خدمات ارزشمند خواهر بزرگوار سرکار خانم اسماعیلی طبا در مدت تصدی این مسئولیت تشکر کرده و موفقیت شما و ایشان را در مسئولیت های جدید از خدای مهربان خواستارم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱