در حاشیه گردهمایی منطقه‌ای دانش‌آموختگان کشور هند صورت گرفت؛

ادای احترام به علمای بزرگ هند

مزار علمای هند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و هیئت همراه در حاشیه برگزاری گردهمایی منطقه‌ای دانش‌آموختگان کشور هند با حضور بر سر مزار مراجع بزرگ این کشور ادای احترام کردند.

 به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و هیئت همراه در حاشیه برگزاری گردهمایی منطقه‌ای دانش‌آموختگان کشور هند با حضور بر سر مزار مراجع بزرگ این کشور از جمله سید دلدار علی و مفتی عباس و نیز علامه میرحامدحسین هندی با قرائت فاتحه به این عالمان وارسته ادای احترام کردند.

گفتنی است؛ علامه میرحامد حسین هندی نویسنده کتاب عبقات الابرار در اثبات ولایت امیرالمومنین علیه السلام از علمای برجسته هند است که در حفظ مکتب اهل بیت علیهم‌السلام تلاش زیادی کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی و هیئت همراه همچنین در راستای تجلیلی از مقام علم و شهادت و در پایان اجلاس دانش آموختگان کشور هند در سالگرد شهادت قاضی نورالله شوشتری معروف به شهید ثالث بر سر مزار این عالم وارسته در شهر آگرا حاضر شدند و با قرائت فاتحه به روح بلند این مدافع اهل بیت علیهم‌السلام ادای احترام کردند.

شهید قاضی نورالله شوشتری صاحب کتاب احقاق الحق درباره فضایل حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام است که در این راه توسط پادشاه هند به شهادت رسید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱