نمایشگاه فجر فاطمی به کار خود پایان داد

نمایشگاه فجر فاطمی

نمایشگاه فجر فاطمی‌ که به منظور ارائه دستاوردها و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی جامعه‌الزهر علیهاالسلام در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته بود به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نمایشگاه فجر فاطمی که به منظور ارائه دستاوردها و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از دوازدهم بهمن ماه در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته بود به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر به همت معاونت فرهنگی تبلیغی، اداره قرآن و حدیث معاونت آموزشی تربیتی و با همکاری اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام راه‌اندازی شده بود.

در این نمایشگاه، بخش‌های فرهنگی، تربیتی و تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی، اداره قرآن و حدیث، اداره امور مبلغان و اداره پاسخ به سؤالات دینی، دستاوردهای چند ساله خود را به نمایش گذاشته بودند.

اختصاص سه غرفه، به اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی از جمله غرفه‌های قابل توجه، نمایشگاه فجر فاطمی امسال بود.

غرفه اداره پاسخ به سؤالات دینی از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه بود که برخی دستاوردها و آثار خود را در این نمایشگاه عرضه کرده بودند؛ همچنین اداره امور مبلغان آثار و فعالیت‌های خود را در یکی از غرفه‌ها ارائه داده بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱