برگزاری دومین جشنواره غذای سالم«مائده» ویژه بانوان طلبه

جشنواره غذا1

مدیرکل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دومین جشنواره غذای سالم«مائده» ویژه خواهران طلبه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم موسوی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، از برگزاری دومین جشنواره غذای سالم با عنوان «مائده» ویژه خواهران طلبه، مورخ دوشنبه 6 اسفند خبر داد.

وی گفت: این برنامه فرهنگی به همت اداره کل امور فرهنگی و بخش فرهنگی خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام جهت تقویت روحیه نشاط و معرفی سبک زندگی سالم و تغذیه مناسب برگزار می‌شود.

خانم موسوی افزود: فرهنگ سازی الگوی مناسب تغذیه‌ای در راستای سلامت روح و جسم و ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات غذایی سالم از اهداف این برنامه است که علاوه بر تقویت روحیه تعامل و همکاری بین خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام درصورت تمایل خواهران شرکت‌کننده با به فروش رساندن غذاها به نفع نیازمندان، در انجام امور خیریه نیز اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: شرکت در این جشنواره تنها برای طلاب مجاز بوده و افراد در قالب گروه های 3 تا 4 نفره در دو دسته غذاهای سنتی و انواع کیک، شیرینی، نان ، بیسکوئیت و ... به رقابت می‌پردازند.

خانم موسوی در ادامه بیان داشت: طلاب حضوری متقاضی جهت شرکت در این جشنواره می‌بایست حداکثر تا مورخ 5 اسفند با مراجعه به دفاتر فرهنگی مدارس علمیه و مراکز تخصصی یا خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام، پس از ثبت نام، دستورالعمل شرکت را دریافت و مطالعه کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی در پایان افزود: خواهران غیرحضوری ساکن استان قم متقاضی شرکت در جشنواره، می‌توانند فرم دستور العمل و شرکت در جشنواره را از لینک ذیل دریافت کرده و جهت ثبت نام تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 5 اسفند به دفتر اداره فرهنگی واقع در طبقه فوقانی مهدکودک، مراجعه کنند.

در صورت ضرورت شماره تماس 32112593  پاسخگوی سوالات شما است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱